مدارس کانکسی پارس‌آباد برچیده می‌شود

مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد گفت: مدارس کانکسی این شهرستان تا مهرماه سال آینده برچیده خواهد شد.

الله‌بخش نجفی، از برچیده شدن کلیه مدارس کانکسی تا مهرماه سال آینده خبر داد و گفت: تلاش داریم با محقق ساختن برنامه‌های تدوین شده، کلیه واحدهای آموزشی کانکسی موجود در برخی مناطق عشایری و روستایی با مدارس استاندارد جایگزین شود و دانش‌آموزان از فضای آموزشی ایمن بهره‌مند شوند. 

مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد می گوید: در راستای حذف مدارس کانکسی و با عنایت و نگاه ویژه دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، در آینده نزدیک عملیات اجرایی ساخت مدرسه ۳ کلاسه جدید در داخل محوطه مدرسه کانکسی «نجف کندی» با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال و در ۲۰۰ مترمربع مساحت شروع می‌شود.

او بر ضرورت و لزوم توانمندسازی این محلات تاکید و گفت: با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در محلات کم‌برخوردار، آسیب‌های اجتماعی مضاعفی را برای این عزیزان تحمیل می‌کند.

الله بخش نجفی تکمیل و اتمام پروژه‌های آموزشی نیمه کاره و در حال اجرا از رویکردهای مهم و برنامه‌های اولویت‌دار این این سازمان است و تحقق کامل آن با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد می گوید: کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلات جدی و اساسی این شهرستان است که با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام و در دست اجرا، بخش اعظمی از این مشکلات برطرف می‌شود. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.