مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

گفتمان‌سازی تربیتی، رسالت راهبردی آموزش و پرورش است

علی موحدی گفت: گفتمان‌سازی تربیتی رسالت راهبردی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری است.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در همایش "دختران فاطمی، رهروان زینبی" در تالار لیان مرکز استان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ دینی، مهدوی، فاطمی و رضوی برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

او افزود: استان بوشهر تنها استانی است که در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، طرح ابتکاری "دانش آموز تراز انقلاب اسلامی" را برای سومین سال متوالی اجرا می‌کند.

موحدی با بیان اینکه بوشهر، تنها استان اجرا کننده پیوست عملی سند تحول بنیادین است، یادآور شد: شناسایی، انتخاب و معرفی مدرسه، خانواده و مربی تراز انقلابی اسلامی از دیگر برنامه‌های مهم این اداره کل است.

او خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی و فرهنگی، بهترین عملکرد را داشته‌اند که نشان از بصیرت و هوشیاری این گروه است..

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: بیش از ۳ هزار دانش آموز دختر تا پایان بهمن ماه در سفر تربیتی راهیان نور شرکت خواهند کرد.

او عنوان کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال با حضور بیش از ۵ هزار دانش آموز و دختر و پسر در ۴۰ مسجد و ۸۰ خادم نوجوان برگزار شده است.

موحدی تصریح کرد: ۲۶۰هزار دانش‌آموز استان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا عشق می‌ورزند و به مقام معظم رهبری ارادت قلبی دارند.

او در پایان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر مفتخر است در تمامی حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، منویات مقام معظم رهبری را در جامعه اجرا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.