ساختمان ستاد شبکه و مرکز بهداشت دره‌شهر کلنگ‌زنی شد

ساختمان ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهرستان دره‌شهر در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام کلنگ‌زنی شد.

در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام به شهرستان دره‌شهر، ساختمان ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهرستان دره‌شهر با حضور امام جمعه شهرستان دره‌شهر، نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس و جمعی از مدیران کلنگ زنی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در این مراسم، یکی از مهمترین اولویت‌های دولت را حفظ سلامت مردم عنوان کرد و گفت: احداث مرکز بهداشت دره‌شهر یکی از مهمترین نیاز‌های مردم این شهرستان است.

شهریار عباسی اظهار کرد: این پروژه با زیربنای بیش از یک هزار متر در ۲ طبقه و در ۳۰ اتاق با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان امروز کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: همچین با پیگیری‌های بعمل آمده پروژه آموزشگاه بهورزی دره شهر بعد از چند سال بلاتکلیفی روند اجرایی آن مجدداً آغاز و اعتبار حدود سه میلیارد تومان برای این پروژه نیمه تمام در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش، ۱۹ پروژه شهرستان دره‌شهر همزمان با دهه مبارک فجر با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.