بهره‌برداری از ۱۸ پروژه گردشگری در مازندران

۱۸ پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر در مازندران به بهره‌برداری رسید.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بهره‌برداری ۱۸ پروژه گردشگری دراستان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها به ارزش ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، ۲۲۵ فرصت شغلی در مازندران ایجاد شد.

او افزود: ۲ مجتمع آب درمانی و گردشگری و یک هتل ۳ ستاره در بابلسر، ۸ اقامتگاه بوم‌گردی در گلوگاه، بابل سوادکوه، ساری و چالوس، ۲ واحد پذیرایی در نور و نوشهر، یک هتل یک ستاره در قائم‌شهر، محیط و پارک طبیعت گردشگری و روستایی در سوادکوه، کمپینگ بین‌راهی و مرمت بقعه عیسی خندق در ساری و منطقه نمونه سد زمزم در سوادکوه شمالی به بهره‌برداری رسید.

برزگر با اشاره به افتتاحپروژه ۳۰۰ میلیارد تومانی در نوشهر، گفت: این مجموعه گردشگری، پذیرایی و رفاهی که در ۶ هزار و ۸۴۰ متر مربع مساحت به بهره‌برداری رسیده امکان خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به گردشگران در این منطقه را به ویژه در تعطیلات پیش‌رو فراهم می‌کند.

او از شهرستان نوشهر به‌عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری مازندران یاد کرد و افزود: مازندران قطب اول گردشگری داخلی است و حضور گردشگران با سلایق متنوع در تقریبا تمامی اوقات سال موجب می‌شود که بر تنوع احداث تاسیسات گردشگری تمرکز کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار