مسئول پخش و جریان‌سازی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: در اصفهان فعالان حوزه اکران فیلم‌های عمار شبکه مردمی را گسترده کرده اند.

حجت غیب الله زاده در جمع فعالان اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در اصفهان اظهار کرد: اصفهان در حوزه اکران فیلم‌های عمار با شبکه سازی مردمی و تقویت ارتباط با شهرستان‌ها جزو استان‌های پیشتاز است.


او جشنواره فیلم عمار یک حرکت ایجابی در مقابل محدودیت‌های اکران فیلم‌ها در مناطق مختلف کشور است و این در واقع هدف شکل‌گیری شبکه اکران مردمی عمار است.


مسئول پخش و جریان‌سازی جشنواره مردمی فیلم عمار با یادآوری عبارت فیلم‌ها به دیدن شما می‌آیند به عنوان شعار جشنواره عمار گفت: محدودیت‌های مکانی، زمانی، امکاناتی و هزینه سینمایی در شبکه مردمی عمار حذف شده است و با رفع این محدودیت ها، فیلم‌ها و مستند‌ها در محلات و مناطق محروم نیز نمایش داده می‌شود.


غیب الله زاده ادامه داد: اعضا و فعالان این مجموعه می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی اکران مردمی و سایت عماریار به صورت برخط فیلم‌ها را دریافت و حتی بازخورد‌ها را ثبت کنند.
او افزود: از طرفی اکران‌کنندگان، فعالان و ثبت نام کننده در این سایت پلنی دارند که می‌توانند همفکری و هم‌افزایی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.