بومی سازی ۸۰ درصد قطعات و تجهیزات پرمصرف کاربردی در صنعت حفاری کشور

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در تعامل و همکاری‌های مستمر با سازندگان، تولید کنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، تا کنون ۸۰ درصد قطعات و تجهیزات پرمصرف کاربردی در صنعت حفاری کشور بومی سازی شده است.

مهران مکوندی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ملی حفاری از پیشگامان صنعت نفت در هم افزایی، همکاری، همیاری و حمایت از سازندگان داخلی است و در نتیجه این مشارکت‌ها تا کنون افزون بر ۲۲ هزار قطعه ساخت داخل در بخش‌های عملیاتی و خدمات فنی مورد استفاده قرلر دارد.

او می گوید: شماری از قطعات و تجهیزات تولید داخل مربوط به حفاری در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته است، همچنین نمونه‌های اقلام مورد نیاز در نمایشگاه عرضه گردیده که رایزنی و مذاکره با شرکت‌های سازنده و دانش بنیان برای ساخت آن‌ها در جریان است.

مکوندی گفت: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران در زمان حاضر برنامه تعمیرات اساسی دوره‌ای (اورهال)، تعدادی از دستگاه‌های حفاری و خدمات فنی در مراحل اجرا است که در این ارتباط از توانمند‌ها و ظرفیت‌های داخلی شرکت و همچنین پیمانکاران در بخش برون سپاری استفاده به عمل می‌آید.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری در بیشتر پروژه‌های مرتبط با طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز در قالب مشارکت با شرکت بخش خصوصی و دو مورد به صورت مستقل حضور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.