استاندار کردستان:

استفاده از ظرفیت‌های درمانی محور اصلی توسعه کردستان است

اسماعیل زارعی کوشا گفت: محور اصلی توسعه استان در برنامه دولت، استفاده از ظرفیت‌های درمانی برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری سلامت است.

استاندار کردستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان با همه ظرفیت‌ها و کادر تخصصی و فوق‌تخصصی مایه افتخار هستند و توانسته‌اند در شاخص‌های مختلف ارزیابی موفق ظاهر شوند.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به اینکه این دانشگاه در دولت گذشته قریب به هزار میلیارد بدهی داشته که در حال تبدیل به بحران بود، افزود: با نگاه ویژه وزیر بهداشت این بدهی به ۲۰۰ میلیارد رسیده و مسیر خوبی را طی کرده‌ایم و گامی بزرگ در جهت رشد و توسعه‌ی برداشت شده است.

او گفت: از محور‌های توسعه اصلی استان توسعه ظرفیت‌های درمانی برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری سلامت است که با توجه به همجواری با اقلیم کردستان این ظرفیت فراهم است.

استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم و وزرا نگاه ویژه‌ای به کردستان دارند و علاقه دارند استان بیش از گذشته پیشرفت کنند در نتیجه مدیران از این ظرفیت بهره کافی را ببرند.

او در ادامه گفت: عفو متهمان و محکومان جرایم مختلف و اغتشاشات اخیر توسط مقام معظم رهبری نشان از نگاه پدرانه ایشان به کشور است که با رأفت اسلامی این افراد عفو شدند.

استاندار کردستان گفت: هجمه سنگین و گسترده‌ای که در چند ماه اخیر توسط کشور‌های غربی طراحی شده جهت حمله به خیمه نظام و شخص مقام معظم رهبری است که با درایت ایشان این طوفان را پست سرگذاشته و کشور به اوج رسیده است.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: انتقاد و اعتراض نسبت به عملکرد مسئولان حق مردم است و حفظ جان مردم خطر قرمز ماست.

او خاطرنشان کرد: دشمن زمانی که با عدم همراهی مردم در اغتشاشات اخیر روبرو شد، پاسخ خود را دریافت کرد و در جهت ادامه این مسیر، راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی گرانبها برای تثبیت امنیت است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت پرشور برگزار شود افزود: باید شاهد حضور پررنگ مدیران و کارکنان دستگاه‌ها در راهپیمایی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.