عنایتی: موقعیت بسیاری برابر استقلال خلق کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: موقعیت‌های زیادی مقابل استقلال خلق کردیم که کار هر تیمی نیست.

نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب استقلال شد. رضا عنایتی، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به باشگاه بزرگ استقلال بابت امتیازی که گرفت تبریک می‌گویم. این بازی چند بخش بود. یک بخش مربوط به ماست. ما شرایط خوبی مقابل استقلال داشتیم و بازی خوبی نسبت به شرایط جدولی انجام دادیم. موقعیت زیاد مقابل استقلال ایجاد کردن، کار هرکسی نیست. اعتماد به نفس بازیکنان پایین بود وگرنه کار بزرگی انجام می‌دادند.

او ادامه داد: بخش دیگری به داوری برمی‌گردد. شما هر تاکتیکی را به کار ببرید، ولی یک نفر مثل مانع مقابل شما باشد، کاری نمی‌توانید بکنید. ما گل خوردیم و دقیقه ۹ پنالتی ما اعلام نشد. در ادامه خطا‌های میانه میدان و اوت‌ها همه برعکس اعلام می‌شد و در نهایت پنالتی دقیقه ۹۴ که وقتی می‌بینید، خنده‌ات می‌گیرد. آدم دوست دارد فقط بخندد. اصلا مهدی قایدی یک متر با دروازه‌بان فاصله وجود داشت. شما هرچقدر تلاش کنید نمی‌توانید در این بازی موفق شوید چرا که زور دوستان بیش‌تر است.

او ادامه داد: بخش دیگری به داوری برمی‌گردد. شما هر تاکتیکی را به کار ببرید ولی یک نفر مثل مانع مقابل شما باشد، کاری نمی‌توانید بکنید. ما گل خوردیم و دقیقه ۹ پنالتی ما اعلام نشد. در ادامه خطاهای میانه میدان و اوت‌ها همه برعکس اعلام می‌شد و در نهایت پنالتی دقیقه ۹۴ که وقتی می‌بینید، خنده‌ات می‌گیرد. آدم دوست دارد فقط بخندد. اصلا مهدی قایدی یک متر با دروازه‌بان فاصله وجود داشت. شما هرچقدر تلاش کنید نمی‌توانید در این بازی موفق شوید چرا که زور دوستان بیش‌تر است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما به دنبال بهانه‌جویی نیستیم. امروز هم سه امتیاز را دادیم و تمام توانمان را می‌گذاریم که در بازی بعدی جبران کنیم. امروز اگر اعتماد به نفس بیشتری داشتیم، می‌توانستیم پیروز شویم. باز هم به تیم استقلال تبریک می‌گویم.

عنایتی در ادامه درباره مشکلات نفت در خط دفاعی و تهاجمی گفت: ما دو مشکل بزرگ در نفت داشتیم. یکی این که گل‌های پرتعدادی که تیم می‌خورد، تفکر ما را به این سمت برده بود که اعتماد به نفس را به تیم برگردانم. روزی که من تیم را گرفتم، سه روز بعد بازی داشتیم و به لحاظ تمرینی نمی‌شد کاری کرد. با این حال با بازیکنان صحبت کردیم، چند راهکار کوچک دادیم و سیستم را عوض کردیم تا در این بازی‌ها به چیزی که مد نظرمان است، برسیم.

او ادامه داد: باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در بازی با هوادار و پیکان موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم. امروز هم موقعیت‌هایمان گل نشد که شرایط را برای ما سخت کرد. باید تمرکزمان را برای بازی‌های آینده بیشتر کنیم. ان شاءالله مسئولان کمک و حمایت می‌کنند، چرا که شرایط پرداختی بازیکنان برای ما مهم است. هر چقدر با بازیکنان صحبت می‌کنیم، خیلی دغدغه مالی داریم. امیدوارم در این دو سه روز اتفاق خوبی بیفتد تا شرایط را به نحو احسن جلو ببریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره تاثیر جوانی نفت در نتیجه نگرفتن این تیم بیان کرد: شاید کم‌تجربگی دلیل باشد ولی اعتماد به نفس جلوتر از تجربه است. اگر شما اعتماد به نفس داشته باشید، خیلی کارها می‌توانید بکنید. امروز تیم ما اعتماد به نفس نداشت و ضربه زیادی به ما زد. امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکل را حل کنیم چرا که شرایط ما در جدول رده‌بندی پیچیده است.

عنایتی در پایان درباره بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. من هیچ قولی به کسی ندادم. من قول دادم که تمام توانمان را با توجه به موجودی‌مان به کار ببریم. بازی بعدی ما بازی سختی مقابل نفت آبادان است. امیدوارم پله به پله رو به پیشرفت جلو برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
موقعیت داشتی ولی چه فایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
دو سه سال اخیر کسی میدونه چرا تیمهایی که مربی استقلالی دارن اکثرأ بازی‌ها رو واگذار کردن به این تیم، ولی جلو پرسپولیس یقه گیری می‌کنند،
آخرین اخبار