اختصاص بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرستان بن

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان بن اختصاص داده شد.

غلامعلی حیدری در جمع مردم در مسجد جامع شهر بن با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به استان سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان بن در نظر گرفته شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری  تاکید کرد: سطح گلخانه‌های چهارمحال و بختیاری ۳۱ هکتار بود و اکنون راه‌اندازی ۳۰۰ هکتار گلخانه در دستور کار قرار گرفته است.

حیدری مشارکت مردم را راهگشای انجام امور مختلف اعلام و تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم باعث تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران در ۴۴ سال اخیر یادآور شد: جمهوری اسلامی با تکیه به توان مردم در حال پیش‌برد امور مختلف است و در همین راستا باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم و گروه‌های مختلف تبیین و تشریح شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تقدیم ۴۲۰ شهید از سوی مردم شهرستان بن اظهار داشت این شهرستان قابلیت‌ها و توانایی‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به معرفی روستای شیخ‌شبان شهرستان بن به‌عنوان روستای نمونه ایثارگری کشور گفت: شهید دریاقلی سورانی به‌عنوان ناجی آبادان اهل یانچشمه از توابع این شهرستان بود.

حیدری بیان دستاورد‌های جمهوری اسلامی و مقایسه عملکرد جمهوری اسلامی با رژیم گذشته به‌ویژه برای جوانان و نوجوانان را ضروری اعلام و تاکید کرد: امام خمینی (ره) با شجاعت خود مردم ایران را از حقارت نجات دادند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی شهرستان بن به‌ویژه در رشته جودو افزود: توسعه زیرساخت‌ها، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و ایجاد اشتغال خانگی در بخش‌های مختلف مورد توجه همگان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری سفر‌های استانی رییس‌جمهور و هیات دولت و مردمی بودن را از شاخص‌های دولت سیزدهم اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون سفر رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم به استان‌های کشور به پایان رسیده و دور دوم آن آغاز شده است.

وی یادآور شد تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام، رعایت توازن منطقه‌ای و توجه به توزیع عادلانه بودجه و منابع از اولویت‌های دولت سیزدهم در مناطق مختلف کشور به‌شمار می‌رود.

حیدری اظهار داشت: سهم شهرستان بن از مصوبات سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری قابل‌توجه و باعث تسریع در روند توسعه و پیشرفت همه‌جانبه این شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با رییس‌جمهور گفت: در این نشست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای رفع مشکلات استان به معاون اول، معاون اجرایی رییس‌جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران دستوراتی صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ۶ ماه قبل در نشست مشترک استاندار و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی مشکلات استان بررسی و راهکار‌های پیشنهادی رفع آن ارائه شد.

وی محرومیت‌زدایی را از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم دانست و افزود: جمهوری اسلامی به‌نحو احسن و در حد توان توانسته به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کند.


بیشتر بخوانید


حیدری به بهره‌مندی ۹۵ درصد مردم کشور از نعمت گاز و سایر خدمات دیگر اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال اخیر تلاش فراوانی برای خدمات‌رسانی به مناطق مختلف کشور انجام داده است.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم در یک‌سال اخیر اعتبارات قابل‌توجهی را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص داده که شهرستان بن نیز از این اعتبارات بهره‌مند شده است.

برچسب ها: شهرستان بن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.