چهار طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی شاهرود بهره‌برداری شد

سه طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی با اعتبار افزون بر ۱۷ میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روز سه‌شنبه در بخش مرکزی شاهرود بهره‌برداری شد.

جلالی فرماندار شاهرود در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چهار طرح عمرانی و اقتصادی را با حضور جمعی از مدیران و مسوولان این شهرستان افتتاح کرد.

بخشدار مرکزی شاهرود در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه طرح عمرانی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۷۸ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و یک طرح اقتصادی با هزینه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش مرکزی افتتاح شد.

محمدرضا واعظی به افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر رویان اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و درآمد شهرداری رویان و همکاری اداره ورزش و جوانان شاهرود بهره‌برداری شد.

وی با بیان اینکه عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع معابر روستای مغان در راستای اجرای طرح هادی روستاها انجام شد، افزود: برای اجرای این طرح هفت میلیارد و ۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات ملی، سایر منابع و حمایت بنیاد مسکن شاهرود هزینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.