اعزام گروه‌های امدادی از اصفهان به خوی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: ۳۸ نفر در قالب ۷ تیم همراه با یک تیم مدیریتی در زمینه اسکان و تغذیه اضطراری به خوی اعزام شدند.

محمدنوید متقی با بیان اینکه امدادرسانی به زلزله‌زدگان ادامه دارد اظهار کرد: ۳۸ نفر از عوامل امدادی شامل کارکنان و نجاتگران در قالب ۷ گروه امدادی و یک تیم مدیریتی از اصفهان به مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی اعزام شدند.

او افزود: این تیم‌ها اقدام به برپایی ۴ اردوگاه، نصب ۲۵۹ دستگاه چادر، توزیع ۴ هزار و ۹۷۵ بسته غذایی اضطراری بین اهالی شهر خوی طی ۷۲ ساعت و توزیع ۳۰۰ بسته نان، توزیع و تحویل هزار و ۹۲۰ تخته پتو، توزیع هزار بسته ست بهداشتی، توزیع ۲۲۱ دستگاه هیتر برقی و ۴۶۲ تخته موکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، ارسال هزار دستگاه چادر امدادی با دو دستگاه تریلر و یک دستگاه کامیون، ارسال ۳۵۰ چادر با یک دستگاه تریلر از انبار‌های امدادی هلال‌احمر را از اقدامات این نهاد برای کمک به زلزله‌زدگان بیان کرد.
متقی با اشاره به اینکه مردم این مناطق به هیتر، پتوی نو و پول نقد نیاز دارند گفت: اگر هم استانی‌های عزیز قصد کمک به مردم زلزله‌زده را دارند، حتماً اقلام اعلام‌شده را اهدا کنند، چون سایر اقلام کاربرد زیادی ندارد.
او یادآور شد: انتقال مواد غذایی نیز به صرفه نیست و بهتر است از همان منطقه خریداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار