تعزیرات حکومتی پاسخگوی شکایات شهروندان است

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: چنانچه شهروندی از نحوه ارائه خدمات راضی نیست ، می‌تواند در "سامانه جامع رسیدگی به شکایت سازمان تعزیرات حکومتی درخواست خود را ثبت کنند.

 علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین قانون مداری را رکن اصلی در نظام اداری برشمرد و گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع اختصاصی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در قبال جامعه وظایف و مسوولیت‌هایی دارد و باید پاسخگوی عملکرد خود نیز باشد.

وی افزود: صیانت از حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسانی، تسهیل در دسترسی مردم به خدمات اداری، اعمال دقت، رعایت عدالت و انصاف، افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده ها، تامین سلامت اداری و انضباط سازمانی، ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی، پاسخگویی مدیر و کارکنان به مراجعین از جمله وظایف سازمانی است.

وی یادآور شد: چنانچه شهروندی از نحوه ارائه خدمات این مرجع در خصوص: نقض قوانین، عدم انجام وظیفه کارکنان، اطاله رسیدگی ها، ضعف خدمات رسانی  شکایتی دارد یا خواهان رسیدگی و احقاق حق خود است، می‌تواند به "سامانه جامع رسیدگی به شکایت سازمان تعزیرات حکومتی به آدرس: www.tazirat.gov.ir/ghazvin مراجعه و درخواست خود را ثبت و ارسال کند تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهت تسریع در رسیدگی ها، رفع مشکلات و مطالبات اقشار مختلف، برنامه "ملاقات مردمی" و دیدار چهره به چهره در دفتر مدیرکل، سه شنبه ها، ساعت: ۸:۳۰ تا ۱۳ برقرار می‌باشد و درخواست‌های مراجعین مورد بررسی قرار گرفته و در چارچوب مقررات دستورات فوری صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار