رفع دغدغه ۱۰ ساله دامداران تا تحقق مطالبه روستاییان شهرستان بن

با افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه فجر امسال در شهرستان بن، تحقق مطالبه ۱۰ ساله دامداران و مردم شهر بن در ایجاد مجتمع دام سبک وارد مرحله اجرا شد و مطالبه چند ساله روستایی این شهرستان در خصوص امکان اینترنت پرسرعت محقق شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، بهره‌برداری از شبکه اینترنت پرسرعت روستا‌های پهنا، تومانک، لارک، بارده و شهر یانچشمه از مهمترین طرح‌های افتتاح شده دهه فجر امسال شهرستان بن بود که به یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم این مناطق پاسخ داد. برای افتتاح این طرح، از سوی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، هفت میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

یکی دیگر از طرح‌های شاخص دهه فجر شهرستان بن، آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع دام‌های سبک مردم شهر بن بود بطوری که مردم این منطقه بیش از ۱۰ سال درخواست احداث چنین مجتمعی را داشتند، اما به سبب مشکل تامین آب تاکنون محقق نشده بود، اما به همت دولت سیزدهم با برگزاری جلسات متعدد با شرکت آب منطقه‌ای و آبفا این مشکل برطرف شد و یکی از مهمترین درخواست‌های مردم که جمع آوری دام‌های سبک از خانه‌های مسکونی و انتقال آن به یک مجتمع خارج از شهر بود وارد مرحله اجرا شده است.


بیشتر بخوانید


در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های دهه فجر شهرستان بن، استاندار چهارمحال و بختیاری دستور داد تا ساختمان فرمانداری شهرستان بن به صورت فرمانداری مجتمعی احداث شود به این صورت که تمامی ادارات شهرستان در کنار فرمانداری در یک مجتمع متمرکز شود که با وعده استاندار پیش بینی شد تا این ساختمان تا خرداد سال آینده با حضور وزیر کشور افتتاح شود.

همچنین اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن مدیریت بحران شهرستان که هشت سال است که به صورت اسکلت فلزی نیمه تمام مانده است از دیگر رهاورد‌های سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن بود.

ارتقای خدمات اورژانس جاده‌ای از دیگر موضوعاتی بود که با افتتاح اورژانس جاده‌ای بخش شیدای این شهرستان محقق شد.

گفتنی است؛ در دهه فجر امسال، ۲۲ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۴۹ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بن افتتاح شد.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار