آذوقه رسانی به کارکنان صدا و سیما با بالگرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یک بالگرد برای رساندن آذوقه به ۱۵ نفری که در سایت ارتباطی و مخابراتی مارشنان هستند، به پرواز درآمد.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به ارتفاع ۳ متری بهمن در کوه مارشنان در شرق اصفهان و شمال کوهپایه گفت: در بالای این کوه ایستگاه‌های رادیو و تلویزیون استقرار دارد و جاده دسترسی به آن مسدود است.
او با بیان اینکه این کوه ۱۸ کیلومتر جاده دسترسی دارد که ۱۰ کیلومتر آن با بولدوزر برف‌روبی شده افزود: امروز یک فروندبالگرد برای رساندن آذوقه به ۱۵ نفری که در سایت ارتباطی و مخابراتی مارشنان مستقر هستند، به پرواز درآمد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مورد وضع روستا‌های پشتکوه دوم و گردنه کلوسه فریدونشهر هم گفت: مسیر ارتباطی ۸ روستا از ۶۰ روستای پشتکوه فریدونشهر همچنان مسدود است و با وجود تلاش راهداران به دلیل فرسوده بودن ماشین‌آلات و حجم بهمن کار به کندی پیش می‌رود.

شیشه‌فروش ایجاد تونل در کلوسه را ضروری دانست و گفت: مطالعات ایجاد تونل انجام شده و وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری باید برای تأمین اعتبار احداث آن اقدام کنند، تا در سال‌های آینده شاهد مسدود شدن مسیر نباشیم.


او به ارسال حدود ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به چهارمحال و بختیاری و استقرار حدود ۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در شهرستان‌های غرب و جنوب استان برای برف‌روبی اشاره و تصریح کرد: به دلیل اینکه اصفهان در حوادث معین استان‌های دیگر است، در بخش ماشین‌آلات راهسازی و برف‌روبی باید اعتبارات تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار