جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه گیلان

مراسم جشن ازدواج ۶۱ زوج دانشجویی به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در مراسم ازدواج دانشجویی که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز زندگی مشترک به نوعروسان و تازه داماد‌ها گفت: زوج‌های جوان سعی کنند زندگی‌شان همراه با معنویت باشد.

او افزود: نشاط در زندگی بسیار اهمیت دارد که یکی از راه‌های به دست آوردن آن درک متقابل زوجین از همدیگر است که با برنامه ریزی امکان پذیر می‌شود.

امام جمعه رشت تصریح کرد: زندگی مشترک ممکن است گاهی مواقع با فراز و نشیب‌هایی همراه باشد و علل و عوامل مختلف منجر به بدخلقی زوج شود، اما زن و مرد همیشه تلاش کنند عصبانیت خود را کنترل کنند و با یکدیگر خوش‌اخلاق باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان نیز در این مراسم، ازدواج دانشگاهی را ازدواجی آگاهانه و پایدار دانست و ابراز امیدواری کرد: از ازدواج دانشگاهی به عنوان نماد ازدواج آسان و به هنگام یاد شود.

جشن ازدواج دانشجویی در گیلان

جاری کردن صیغه عقد یکی از زوجین را به صورت نمادین، ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه و کاشت ۶۱ نهال مثمر به اسم زوج‌های دانشگاهی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.