مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حضور بیش از ۷۰۰ نفر در سینما‌های کرمانشاه برای تماشای فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در دو شب برگزاری آن خبر داد.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دومین شب جشنواره فیلم فجر در استان، گفت : در دومین شب برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان چهار فیلم "هوک"، " آه سرد"، "هایپاور" و "شماره ۱۰" برای علاقمندان اکران شد.

به گفته صفدری در دو روز برگزاری این جشنواره بیش از ۷۰۰ نفر در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون حضور پیدا کرده و به تماشای فیلم‌های جشنواره نشستند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌هایی که پیش بینی می‌شود استقبال از آن‌ها چشمگیر باشد "سرهنگ ثریا" و "یادگار جنوب" هستند که در روز‌های پنجشنبه و جمعه در سینما‌های استان اکران می‌شود.

صفدری از اکران چهار فیلم "جنگل پرتقال"، "چرا گریه نمی‌کنی؟ "، "هوک" و "عطرآلود" در شب سوم جشنواره فجر در استان خبر داد و افزود: امشب (۱۹ بهمن) در سینما آزادی "جنگل پرتقال" و "چرا گریه نمی‌کنی؟ " به ترتیب در سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اکران می‌شود.

وی افزود: در سینما فرهنگ فیلم‌های "هوک" و "عطرآلود" به ترتیب در سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سینما بیستون (هتل پارسیان) در سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به ترتیب دو فیلم "چرا گریه نمی‌کنی؟ " و "جنگل پرتقال" اکران خواهد شد.

به گفته صفدری اکران فیلم‌های جشنواره فجر تا ۲۴ بهمن در سینما‌های کرمانشاه ادامه دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.