هفته نوزدهم لیگ برتر؛

هوادار صفر - تراکتور ۱/ خارجی‌ها نفس ساکت را گرفتند

تیم فوتبال تراکتور همانند دیدار قبل خود مقابل فولاد، در وقت‌های اضافه مقابل هوادار به گل رسید و ۳ امتیاز خارج از خانه را کسب کرد.

تیم‌های هوادار و تراکتور تبریز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل گوستاو در دقیقه ۱+۹۰ به سود شاگردان خمس به پایان رسید.

بازی این دو تیم در استادیوم پاس قوامين، بدون تماشاگر با سوت داور بازی آغاز شد.

گروه داوری: امیر عرب براقی، محسن سلطانی، میلاد قاسمی، مهدی اجاقی/ ناظر: نادر جعفری

ترکیب هوادار:
محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت‌الله پورقاز، فریبرز گرامی، سپهر روزی‌طلب، نیما انتظاری، محمدمهدی مهدی‌خانی، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، بابک مرادی و محمدجواد محمدی
سرمربی: ساکت الهامی


ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، میلاد کُر، صفا هادی، مهدی کیانی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، محمد قنبری، مهدی هاشم‌نژاد و رضا اسدی
سرمربی: پاکو خمس

 کارت زرد:
هوادار: محمدجواد محمدی (۳۰)

گزارش لحظات حساس:

در دقیقه ۸ مسابقه، برخورد سنگینی روی محمدرضا اخباری به وجود آمد که داور به سرعت به تیم پزشکی اعلام کرد که وارد زمین شود تا به این بازیکن رسیدگی کند.

برخورد سر به سر اخباری و میلاد کر که منجر به مصدومیت دروازه‌بان تراکتور شد.مسابقه به دلیل این مصدومیت نزدیک به ۵ دقیقه متوقف شد.

بیهوشی لحظه‌ای اخباری!

دقیقه ۱۸: ارسال ریکاردو آلوز از سمت چپ روی سر رضا اسدی فرود آمد، اما ضربه سر محکم او با واکنش دیدندی محمدرضا خالدآبادی روانه کرنر شد.

دقیقه ۳۱: ارسال ضربه ایستگاهی توسط آلوز با ضربه سر مهاجم تراکتور همراه شد که از کنار دروازه با اختلاف کمی روانه اوت شد.

در دقیقه ۳۹، تیم پزشکی یک‌بار دیگر برای بررسی شرایط محمدرضا اخباری وارد زمین شدند.

دقیقه ۴۲: ضربه سر آرام محمد جواد محمدی را اخباری به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۳: پاس محمد چهارمحالی در داخل محوطه جریمه به روزی طلب رسید، اما ضربه بی دقت او، با برخورد به پای مدافعان تراکتور، از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۴۵: ارسال بازیکن هوادار از سمت راست، پس از عبور از محمدجواد محمدی، در منطقه شش قدم مقابل پای چهارمحالی فرود آمد، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه اول این مسابقه، بر خلاف بازی‌های گذشته تراکتور، کم موقعیت دنبال شد. در دقیقه ۱۸، ارسال ریکاردو آلوز برای رضا اسدی اولین موقعیت خطرناک بازی را خلق کرد که البته خالدآبادی با واکنش تماشایی خود، مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

پس از آن هر دو تیم، چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند، اما در نهایت در دقایق پایانی نیمه اول، این هوادار بود که در موقعیتی تک به تک، شانس باز کردن دروازه اخباری را داشت، اما ضربه بی دقت چهارمحالی از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم با جذابیت بیشتری هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما در نهایت در دقیقه ۹۰ و در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد بازی با تساوی به پایان برسد، گوستاوو روی ارسال آلوز، دروازه هوادار را باز کرد تا شاگردان پاکو خمس، سه امتیاز این مسابقه را به تبریز ببرند.

دقیقه ۵۵: ضربه روی پا و سرضرب مهدی خانی از داخل محوطه جریمه با واکنش بسیار خوب اخباری راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۱: شوت محکم آلوز از پشت محوطه جریمه، با واکنش خالد آبادی راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۳: ارسال ضربه ایستگاهی توسط بابک مرادی از همه عبور کرد و به شکل خطرناکی در دستان اخباری جای گرفت.
دقیقه ۶۵: پاس بی نظیر بابک مرادی در یک موقعیت تک به تک به جواد محمدی رسید، اما ضربه نه چندان خوب او را اخباری به خوبی دفع کرد.
دقیقه ۷۷: پاس بسیار خوب اسدی در یک موقعیت تک به تک به ریکاردو آلوز رسید، اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.

هوادار ۰ - تراکتور ۱ (گوستاوو واگنین- دقیقه ۹۰) توپ ارسالی توسط ریکاردو آلور از سمت چپ، از روی سر مدافع هوادار و محمد عباس‌زاده گذشت و مقابل پای گوستاوو واگنین قرار گرفت تا او با ضربه‌ای محکم، دروازه محمدرضا خالدآبادی را باز کند.

 بهترین بازیکن: گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز
آلوز و گوستاوو امروز هم عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشتند و در نهایت هم در دقایق پایانی، پاس گل آلوز و ضربه محکم و زیبای گوستاوو، نهمین پیروزی تراکتور در لیگ بیست و یکم را رقم زد تا این دو بازیکن تبدیل به ستاره‌های تقابل هوادار و تراکتور شوند.

حواشی:

چمن ورزشگاه پاس قوامین شرایط مطلوبی دارد و بازی در آب و هوای مساعدی برگزار می‌شود.
 با وجود اینکه اغلب مسابقات لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، در این بازی خبری از حضور تماشاگران روی سکوها نیست.
شنیده می‌شود هوشنگ نصیرزاده تعدادی از هواداران تراکتور را همراه خود وارد مجموعه پاس قوامين کرده اما با مخالفت شدید یگان ویژه، موفق نشده آنها را وارد استادیوم کند.
 پیش از شروع مسابقه، اعضای نیمکت میزبان به سمت تیم میهمان رفت و در این حین ساکت الهامی از مترجم پاکو خمس خواست تا به این سرمربی بگوید که آرزوی او حضور چنین مربیانی در فوتبال ایران است و از حضور وی در تراکتور بسیار خوشحال است.
ساکت الهامی پیش از آغاز بازی، محمد عباس‌زاده را به گرمی در آغوش گرفت.
رضا اسدی پیش از مسابقه برای کسب اجازه به سمت ساکت الهامی رفت و سرمربی هوادار هم در در واکنش به این مسئله گفت که خودمان بازیکن پرورش می‌دهیم اما حالا باید روبروی ما بازی کند.

 برخورد شدید میلاد کر با بازیکن هوادار، منجر به مصدومیت شدید این بازیکن شد و او پس از خروج از زمین، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد‌.
 یکی از نکات جالب این بازی اعلام وقت اضافه ۱۳ دقیقه‌ای برای نیمه دوم مسابقه بود.

تراکتور که هفته گذشته با تک گل دقیقه ۹۰+۹ هادی محمدی برابر فولاد پیروز شده بود، برای دومین هفته متوالی در وقت‌های اضافه دروازه حریف خود را باز کرد و با سه امتیاز از زمین خارج شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار