آغاز بهره‌برداری از پنج پروژه ورزشی در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پنج پروژه ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان خلخال مورد بهره‌‎برداری قرار گرفت.

ورودی گفت: همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای طولش در شهرستان خلخال، ۴ پروژه دیگر ورزشی استان از جمله بهره‌برداری از تالار وزنه‌برداری شهر اردبیل، زمین چمن مصنوعی فوتبال روستاهای آراللو و آبی بیگلو در شهرستان اردبیل و استخر شنای سبلان مشکین‌شهر افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: برای اجرا و تکمیل این پنج پروژه ورزشی در مجموع بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف‌های اعتباری مختلف هزینه شده است.

به گفته او، با احداث و راه اندازی اماکن و سالن‌های ورزشی در مناطق روستایی استان اردبیل ضمن زمینه سازی برای ایجاد نشاط و مقابله با کم تحرکی، از ورود آسیب‌های اجتماعی همچون بزهکاری و اعتیاد جلوگیری می‌شود.

ورودی می گوید: با بهره برداری از این پنج پروژه ورزشی در مناطق مختلف این استان پنج هزارو ۵۰۰ متر مربع به فضای ورزشی استان اردبیل اضافه شد.

به گفته او، برای اجرای و تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۱۳ میلیارد ریال آن با مشارکت بنیاد علوی و از سوی این بنیاد تامین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی این سالن در سال ۱۳۹۲ آغاز ولی به دلیل نداشتن اعتبار پس از مدت کوتاهی تعطیل و متوقف شد.

ورودی گفت: پس از آغاز بکار دولت سیزدهم و پس از سفر وزیر ورزش و جوانان به خلخال، اعتبار تکمیل این طرح از سوی وزارت ورزش وجوانان تامین و امروز شاهد افتتاح این مکان ورزشیس در یک روستای ورزش دوست استان اردبیل هستیم.

او از روستای طولش خلخال به عنوان روستای ورزش دوست و با تعداد جمعیت قابل توجهی از ورزشکاران یاد کرد و ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این سالن امکانات توسعه ورزشی روستایی در این روستا فراهم شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.