معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مطرح کرد؛

تحول در فنی و حرفه‌ای نیازمند نگاه حمایتی دولتمردان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی برای ایجاد تحول در حوزه فنی و حرفه‌ای نیازمند نگاه حمایتی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نسبت به خراسان جنوبی است.

اشرفی در شورای مهارت خراسان جنوبی گفت: در شرایط موجود که گفته می‌شود که بانک‌ها تسهیلات پرداخت نمی‌کنند، مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خانگی تبصره ۱۶ در استان پرداخت شده است.

به گفته او یکی از دغدغه‌های اصلی در خراسان جنوبی تکمیل نبودن زیرساخت‌های فنی و حرفه‌ای است و ساختمان‌های مراکز فنی و حرفه‌ای زیرکوه و طبس هنوز تکمیل نشده اند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقداری از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساختمان این دو مرکز را از محل اعتبار تملک دارایی استان می‌توانیم پرداخت کنیم، ادامه داد: برای تجهیز این دو مرکز به کمک سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیاز داریم.

او تصریح کرد: یکی از چالش‌های موجود در این خصوص پرداخت نشدن حق‌التدریس مربیان فنی و حرفه است که این موضوع به چالشی در این حوزه تبدیل شده است.

اشرفی تاکید کرد: برای ایجاد تحول در حوزه فنی و حرفه‌ای به کمک سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیاز داریم که این موضوع نیازمند نگاه حمایتی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نسبت به خراسان جنوبی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار