رفیعی: بازی بدون هوادار بی کیفیت است/ فدراسیون فوتبال حداقل VAR بیاورد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبود تماشاگران باعث می شود که کیفیت لیگ و بازی ها پایین بیاید.

سروش رفیعی  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد:  من نمی‌دانم، شما می‌دانید دلیلش چیست که استادیوم‌های ما درصد کمی تماشاگر دارد؟ من نمی‌دانم. مردم باید بیایند لذت ببرند، هم انرژی خوبی می‌گیرند هم فوتبال باکیفیت می‌شود.

او افزود: اصلا فوتبال بدون هوادار که لذتی ندارد. دیگر فکر می‌کنم نزدیک ۶۰۰-۷۰۰ بازی بدون تماشاگر شده است. بدون آن‌ها کیفیت لیگ وبازی‌ها پایین می‌آید. اگر هوادار باشد، هم آن‌ها لذت می‌برند و هم کیفیت بهتر می‌شود.

هافبک پرسپولیس درباره حواشی هفته گذشته داوری و اینکه آیا پرسپولیس از این ماجرا‌ها عبور کرده؟ گفت اگر گذر نکرده بودیم، نمی‌توانستیم بازی را ببریم. من دیدم هفته گذشته مرتضی گفته بود نفری ۵۰ میلیون بدهیم، به او گفتم برای چی؟ فدراسیون یک پولی از ما می‌گیرد که هیچ جای دنیا وجود ندارد. یعنی تنها فدراسیون در دنیا هستیم که درصدی از قرارداد بازیکنان را به عنوان حق فدراسیون می‌گیریم و در عوض هیچ خدماتی هم عرضه نمی‌کنند. حداقل VAR بیاورید، کیفیت زمین‌ها را یک ذره خوب کنید، حداقل یک کاری برای مردم کنید، وضعیت استادیوم‌ها را بهتر کنید. شما با این پولی که از ما می‌گیرید چه می‌کنید؟ مالیات را هم که می‌دهیم.

رفیعی درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی بیان کرد:فکر می‌کنم این سوال را باید از  تاج و مسئولان فدراسیون بپرسید. امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم ملی هم مشخص شود و کارش را شروع کند تا شرایطش بهتر باشد.

او در پاسخ به این سوال که از نظرش مربی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ گفت: من صلاحیت این را ندارم که در این مورد نظر بدهم و ان‌شالله هرکسی می‌آید موفق باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.