سپاه اقتدار ایران اسلامی در همه عرصه ها را تضمین کرد

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران یک مجموعه نظامی تنها نیست گفت: سپاه یعنی اقتدار ایران و ملت ایران در همه عرصه ها است.

حجت اسلام والمسلمین سید محمد موحد اظهار داشت: ایران اسلامی قبل از انقلاب در بدترین شرایط سیاسی و اجتماعی قرار داشت و هیچ نام و جایگاهی در منطقه نداشت.

او بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از رشد و جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

موحد با اشاره به حرکت پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تحریم ها افزود: در چند روز اخیر بایدن رئیس جمهور امریکا از این حرکت زشت عقب نشینی کرده است.

او گفت: بایدن با این حرکت نشان داد که آماده چالش با انقلاب اسلامی را ندارد.

موحد تاکید کرد: مردم و ملت ایران در عرصه های مختلف نشان دادند اقتداری که امروز بایدن و بایدن ها از آن وحشت دارند نتیجه زحمات و خدمات ملت ایران و سپاه پاسداران است.

او با اشاره به حضور همه جانبه سپاه در عرصه های مختلف ملی و منطقه ای اضافه کرد: برای دشمن ثابت شده است که سپاه یک مجموعه نظامی تنها نیست و پایه گذار اقتدار ایران است.

نماینده مردم در مجلس افزود: دشمن به این نتیجه رسید که چالش با ایران یک چالش عادی و معولی نیست و همان طوری که دوران بزن دررو تمام شده اگر کوچکترین تحرکی به وجود آید دشمن از دست سپاه پاسداران و ملت ایران سیلی سختی خواهد خورد.

موحد گفت: امروز مردم ایران، مردم سال ۵۴ و ۵۵ نیستند ملت سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هستند و دشمن باید بداند این انقلاب با نام سپاه و ملت ایران و رهبری های آیت الله خامنه ای همچنان در ابعاد مختلف می درخشد.

نماینده مردم در مجلس گفت: با توجه به برنامه ریزی های دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم این بحران ها در بازده های زمانی رو به کاهش است.

موحد ادامه داد: با توانمندی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاهد توسعه روز افزون ایران اسلامی در همه زمینه ها خواهیم بود.

او همراهی مردم در همه زمینه ها برای انقلاب اسلامی را یک نقطه عطفی دانست و بیان کرد: مردم بدانند که مسئولان در کنار مردم و در راستای تلاش شبانه روزی برای بهره مندی بهتر از خدمات تلاش خواهند کرد.

جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی وپیژه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب با حضور پرشور مردم و مسئولان از سوی کمیته روستایی و عشایری در روستای چنگلوا شهرستان کهگیلویه با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
باسلام ما گرسنه ایم اقتدار اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیکاری فقر حل کنید تا جوانان بخاطر پول به دام کارهای خلاف قانون اساسی و شرع نروند با کارشناسان مشورت کنید