بهره‌برداری از بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان‌های اردل و بروجن

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: کلنگ بهره‌برداری از بیمارستان این دستگاه در شهرستان‌های اردل و بروجن تا اواسط اسفندماه ۱۴۰۱، به زمین زده خواهد شد.

مصطفی فلاحی اظهار داشت: ۹ درصد از تخت‌های بیمارستانی چهارمحال و بختیاری در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه بار مراجعه‌های درمان ملکی بیمارستان و مراکز درمانی تأمین اجتماعی زیاد است، افزود: در راستای مراجعه‌های متعدد، رضایتمندی مراجعان پارسال و اوایل امسال بیش از ۸۳ درصد بوده است.

فلاحی اضافه کرد: پارسال، اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی ۷۶ درصد بود و در رضایتمندی بخش بستری رتبه یک کشور و بخش سرپایی رتبه چهارم کشور را کسب کردیم؛ از این رو هدف اصلی ما ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بیماران می‌باشد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: امسال تغییرات مطلوبی در بیمارستان انجام شد و بخش‌هایی مانند آشپزخانه، انبار، مرکز دندانپزشکی، تاسیسات بیمارستان مورد بازنگری قرار گرفت و در حال حاضر نیز انبار عمومی تکمیل شده و عملیات عمرانی رختشوی‌خانه آغاز می‌شود.

فلاحی اظهار داشت: بخش تغذیه و دندانپزشکی بیمارستان تامین اجتماعی نیز هرکدام حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد که تا اواسط اسفندماه راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین تاسیسات بیمارستان در بخش بازسازی حدود ۶۵ درصد انجام شده است.

فلاحی با اشاره به برنامه درازمدت سال آینده بیمارستان تامین اجتماعی در بخش سخت‌افزاری، افزود: بازسازی دو بخش از بیمارستان اوایل سال آینده انجام خواهد شد و امیدواریم به ظرفیت بازسازی حدود ۷۵ درصد در بخش‌ها و تاسیسات برسد.

وی درباره مراکز درمانی سرپایی خاطرنشان کرد: برای چهار مرکز بروجن، اردل، شلمزار و سامان، اقدامات اهدای زمین انجام شده است و در اردل و بروجن تا اواسط اسفند ماه ۱۴۰۱، کلنگ بهره‌برداری به زمین زده خواهد شد و به مراکز درمان سرپایی استان اضافه می‌شود.

فلاحی اضافه کرد: در بخش نرم‌افزاری امسال و سال آینده بسیاری از نیرو‌های بیمارستان بازنشسته خواهند شد که نیاز به بازسازی احساس می‌شود؛ در این راستا حدود ۴۰ نفر امسال و همین تعداد در سال آینده بازنشسته خواهند شد که تدابیر لازم اندیشیده شده است و جانشین‌پروری نیرو‌ها در منابع انسانی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در تجهیزات پزشکی بیمارستان نوسازی مطلوبی انجام شد که در این زمینه، بخش عمده‌ای از تجهیزات موردنیاز اتاق عمل آماده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار