بهشتی راد:

آمریکایی ها جرات نفس کشیدن ندارند

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به توان بالا و قدرت نظامی ایران اشاره کرد و گفت : قدرت ما بگونه‌ای است که تا شعاع دو هزار کیلومتری از ایران، آمریکایی‌ها جرات نفس کشیدن ندارند.

سعید بهشتی راد، معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (۱۹ بهمن) در مراسم تقدیر از الگو‌های برتر ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت : طی چهل سال گذشته ارزش‌های زیادی را به واسطه نظام شکوهمند انقلاب اسلامی کسب کرده‌ایم و مردم ایران رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و ایثار‌های بسیاری را برای اعتلای ایران داشته‌اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه جوانان و نوجوانان ما انقلاب و چنین دستاورد‌هایی را درک نکرده‌اند، بنابراین باید این‌ها را برایشان بازگو کنیم که همان جهاد تببین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه به بیان گوشه‌هایی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: در زمان طاغوت در حوزه ورزش در بین کشور‌های دنیا رتبه ۶۴ را داشتیم، اما اکنون به برکت نظام در رتبه ۱۳ قرار گرفته‌ایم.

وی به رشد قابل توجه علمی کشور طی این مدت اشاره کرد و افزود: طبق آمار‌های منتشر شده در سال ۲۰۱۷ متوسط رشد علمی کشور ما حدود یازده برابر رشد علمی جهان بوده است.

بهشتی راد ادامه داد: در مباحث علم نوین و دانش بنیان‌ها در جایگاه چهارم و در علم فضایی جزو سه کشور برتر جهان هستیم.

وی بااشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و تبدیل ایران به قطب پزشکی منطقه و جهان، اعلام کرد: شاید برخی‌ها بگویند که اگر در زمان طاغوت هم بودیم چنین موفقیت‌هایی را کسب می‌کردیم، درحالیکه چنین نیست.

معاون سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: در زمان طاغوت ایران گاو شیرده آمریکایی‌ها بود و عملا هیچ چیزی متعلق به خودمان نبود. حدود ۶۴ هزار نیروی آمریکایی در کشورمان حضور داشتند و در ابعاد صنعتی، اقتصادی و سیاسی کاملا در وابستگی قرار داشتیم.

وی به دستاورد‌های دفاعی انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته اشاره‌ای داشت و افزود: در اوایل جنگ حتی از داشتن ابتدایی‌ترین امکانات همچون فشنگ کلاشینکف، سیم خاردار و گونی برای احداث سنگر هم عاجز بودیم و تمام صنعت دفاعی ما در وابستگی کامل قرار داشت.

بهشتی راد یادآورشد: خوشبختانه امروز از نظر صنعت دفاعی به جایگاهی رسیده ایم که در شعاع دو هزار کیلومتری از کشورمان آمریکایی‌ها جرات نفس کشیدن هم ندارند.

وی به توطئه‌های آمریکا برای به زانو درآوردن ایران طی سال‌های اخیر نیز اشاره کرد و افزود: آن‌ها می‌خواستند پس از اینکه نظام سه کشور عراق، لبنان و سوریه را ساقط کردند، برای نابودی ایران اقدام کنند، برای همین برنامه‌هایی را در این سه کشور پیاده کردند و پس از آشوب‌ها و آشفتگی‌های لبنان و عراق به سراغ سوریه رفتند و در حالی که ۹۳ درصد خاک این کشور اشغال شده بود، با حضور مدافعین حرم از سقوط نجات پیدا کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی بیش از چهار دهه از عمر انقلاب دشمن در جنگ نظامی، جنگ نیابتی و جنگ نرم بر علیه کشورمان شکست خورده و اکنون هم به جنگ ترکیبی روی آورده که در این جنگ هم شکست خواهد خورد.

وی با ارزشمند خواندن جایگاه ورزشکاران برای سپاه، گفت: ما ارزش‌های زیادی در انقلاب داریم که ورزشکاران یکی از این ارزش‌ها هستند و وطیفه حمایت از آن‌ها را داریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار