همایش استانی شعر علوی با عنوان «مولای مردم» با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی و شاعران و هنرمندان استان در تالار ماه حوزه هنری خرم آباد برگزار شد.

 مدیرکل حوزه هنری استان لرستان اظهار کرد: این همایش به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان و با همکاری بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت میلاد با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) و ارج نهادن به مقام شامخ پدران و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

سامان سپهوند افزود: شیرین دهقان، مهدی کیانی برخوردار، علی کاوند، مرضیه شهیدی، علیرضا حکیم، مهدی احمدی، فاطمه احمدی، سینا میراحمدی و مهناز بیرانوند شاعران این همایش بودند که اشعار خود را در وصف مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، اقتدار نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی قرائت کردند.

او بیان کرد: از اهداف برگزاری این همایش می‌توان به گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و مقام پدر، معرفی امام علی (ع) به عنوان الگوی زندگی و تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های ناب علوی، ترویج فضایل و سیره امیرالمومنین (ع) به عنوان الگوی نیکوی ارزش‌های الهی، تبیین و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد.

 

برچسب ها: حوزه هنری ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.