معرفی ۶۵ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت : ۶۵ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری استان، در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

علی صابر معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با دو رویکرد اصلی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران حضور پیدا کرده، گفت : محوریت اصلی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است که بحث اصلی نمایشگاه امسال همین موضوع در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ۵۶ فرصت سرمایه‌گذاری شامل ۳۰ فرصت در زمینه گردشگری شهری با مشارکت شهرداری کرمانشاه و ۲۶ فرصت حوزه گردشگری در مناطق نمونه و جاذبه‌های گردشگری استان در غرفه استان کرمانشاه معرفی می‌شود.

صابر افزود: از ۲۶ پروژه حوزه گردشگری، ۱۳ مورد آن توسط شرکت توسعه گردشگری و ۱۳ مورد توسط اداره کل میراث فرهنگی تهیه شده است.

وی تصریح کرد: تمامی فرصت‌های معرفی شده دارای مطالعات کامل مالی و اقتصادی، طرح و نقشه و انیمیشن هستند.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: محوریت بعدی حضور در نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان می‌باشد که در قالب ۲۰ مدل بروشور که برای شهرستان‌ها، شهر‌های ملی صنایع‌دستی و پایگاه‌های جهانی و ملی میراث‌فرهنگی استان تهیه شده است.

وی ادامه داد: درکنار بروشورها، کتاب معرفی استان نیز در نمایشگاه رونمایی شد که شامل معرفی آثار تاریخی، طبیعی، صنایع‌دستی و یادمان‌های دفاع مقدس در استان است.

صابر گفت: در کنار این موارد برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از امکانات مدرن از قبیل پخش کلیپ‌ها از ویدئو وال‌های غرفه استان، استفاده از دستگاه‌های تاچ برای نمایش تصاویر سه بعدی استان و استفاده خود کاربر از این محصولات و نیز رونمایی از سامانه جامع گردشگری استان انجام شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار