مدیر هتل ترکیه‌ای: برای ورزشکاران گرفتار در آوار دعا کنید

با وجود گذشت ۷۲ ساعت از زلزله مرگبار ترکیه هنوز از سرنوشت سه فوتبالیست قطع عضو ایران در این کشور خبری دریافت نشده است.

زمین لرزه ۷.۷ ریشتری ترکیه خسارت‌های زیادی در این کشور به جای گذاشته است. براساس آمارهای اعلامی تا کنون بیش از ۱۲ هزار نفر در این زلزله جان خود را از دست دادند و شمار زیادی از شهروندان ترک نیز در زیر آوارها هستند. زلزله ترکیه نگرانی‌های زیادی در جامعه ورزش ایران ایجاد کرد زیرا ده‌ها تن از ورزشکاران رشته‌های مختلف ایران در این کشور شاغل هستند.

هر چند که برخی از این ورزشکاران در تماس با ایران، خبر از سلامت خود دادند اما تا کنون خبری از سه فوتبالیست قطع عضو ایران در شهر مالاتیا نشده است. محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی عضو تیم فوتبال بلدیه اسپور مالاتیا بودند که به همراه ۱۱ والیبالیست و یک فوتبالیست دیگر در زیر آوار هتل کرچوال این شهر گرفتار شدند.

روز گذشته جسم بی‌جان دروازه‌بان مالاتیا از زیر آوار بیرون کشیده شد اما هنوز خبری از سه ورزشکار ایرانی نیست.

مدیر هتل کرچوال شهر مالاتیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کار بسیار سخت شده است گفت: بر روند آواربرداری نظارت دارم و در جریان اخبار گرفتارشدگان هستم. همه در تلاش برای نجات این عزیزان هستیم اما حجم تخریب بالا است. از تمام مردم می‌خواهم برای نجات ورزشکاران و مردم گرفتار دعا کنند.

روز گذشته نیز «سوات» مربی تیم بلدیه اسپور مالاتیا اعلام کرد: حجم تخریب کار را برای نجات گرفتارشدگان در آوار سخت کرده اما هنوز امید داریم زیرا انسان به امید زنده است.

برچسب ها: ترکیه ، ورزشکاران ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار