حضور یزد با رویکرد داستان‌محور در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: یزد یکی از استان‌هایی است که حضور بسیار خوبی در نمایشگاه گردشگری داشته است.

سید مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این‌که استان یزد یکی از استان‌هایی است که توانسته در دوره‌های مختلف رشد خوبی در صنعت گردشگری داشته باشد و امسال نیز با غرفه‌ای بزرگ درخور استان یزد حضور دارد، گفت: یزد امسال با یک رویکرد جدید داستان محور و روایت افسانه در نمایشگاه گردشگری حضور دارد، از طرفی باید بدانیم که این شهر پر از داشته‌های ادبی است که کمتر از آن استفاده شده است.

او بابیان این‌که امیدواریم پس از این اتفاق، بتوانیم محور گردشگری ادبی یزد را افتتاح کنیم، افزود: تمامی اجزای گردشگری در این دوره نمایشگاه حضور دارند که می‌تواند تحولی باشد برای فعالیت‌های آینده صنعت گردشگری و این مقوله بسیار اهمیت دارد.

فاطمی با اشاره به این‌که حضور نمایندگان بین‌المللی و کشور‌های خارجی در کنار سالن استان یزد می‌تواند به جذب بازار‌های هدف جدید به استان یزد کمک کند، گفت: امسال عرفه یزد قابل‌قبول بود و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام‌شده بود، علاوه بر این، با ایرلاین جدید، یزد ایر می‌تواند اقدامات مؤثر و جدیدی در یزد اتفاق بیافتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.