تمام پروژه‌های نیمه تمام دیباج دامغان به بهره‌برداری رسیدند

امام جمعه دیباج بابیان اینکه تمام پروژه.های نیمه تمام دیباج به بهره‌برداری رسیدند، گفت: این شهر پتانسیل‌های ارزنده‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، دامپروری و کشاورزی دارد.

حجت الاسلام قریب بلوک بابیان اینکه تمامی پروژه‌های باقی مانده دولت‌های قبل در شهر دیباج در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: حمایت‌های استاندار و سایر مسئولان باعث شد این طرح‌ها پیگیری شده و امروز شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.

وی ضمن بیان اینکه شهر دیباج دارای پتانسیل‌های ارزنده در حوزه‌های مختلف گردشگری، دامپروری و کشاورزی را دارا است، افزود: از مسئولان انتظار می‌رود تا سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این زیرساخت‌ها تشویق و ترغیب کنند.

امام جمعه دیباج ضمن بیان اینکه دیباج این ظرفیت را دارد که پایلوت تولید داروهای دانش بنیان قرار گیرد، ابراز داشت: این مهم می‌تواند ضمن ایجاد رونق اقتصادی برای استان سمنان ظرفیت اشتغال را در منطقه بهبود ببخشد و سبب امیدواری بین جوانان دیباج شود.

قریب بلوک ضمن بیان اینکه دیباج ظرفیت خوبی نیز به لحاظ کشاورزی دارد، تصریح کرد: ۹۵۰ تُن گندم، یک هزار تُن سیب زمینی، ۴۰۰ تُن گوشت قرمز در منطقه تولید شد اما کشاورزان خواستار بهبود وضعیت آب هستند که امیدواریم نسبت به این دغدغه به صورت زیرساختی توجه شود.

وی به کلنگ زنی افتتاح چندین پروژه از جمله طرح مسکن ملی در دیباج نیز اشاره کرد و افزود: این می‌تواند شانس ماندگاری جوانان را در منطقه بیشتر و آنها را به انقلاب و نظام بیش از گذشته دلگرم کند.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.