اختصاص اعتبار برای تکمیل جاده‌های ترانزیتی چهارمحال و بختیاری

۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۳ جاده ترانزیتی در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های دهه فجر لردگان گفت: از محل ماده ۵۶ برای سه جاده ترانزیتی لردگان به ایذه، فرخشهر به دزک به شلمزار و شهرکرد به خوزستان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای عملیات والفجر ۸ از جمله سردار شهید الیاس ارجمند افزود: پس از این عملیات، کمر رژیم صدام شکست و حامیان رژیم بعث زمین‌گیر و نااُمید شدند.

حیدری، روان‌سازی و تسهیل در امور مربوط به مردم را ضروری اعلام و اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران فرصتی مطلوب برای تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات جمهوری اسلامی و عملکرد دولت است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به دشمنی‌ها، مانع‌تراشی‌ها و توطئه‌های فراوان استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم دغدغه تمامی مسئولان جمهوری اسلامی در سطح ملی و استانی است.

حیدری، بهره‌مندی از توان و تخصص نیرو‌های بومی و محلی را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: تکیه به توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های درون کشور از راهبرد‌های جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم کشور و چهارمحال و بختیاری همواره ثابت کرده‌اند پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

حیدری، مردم را بهترین قاضی برای ارزیابی عملکرد مسئولان دانست و گفت: دولت سیزدهم گام‌های بلندی برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت کشور به‌ویژه در استان‌های کمترتوسعه‌یافته مانند چهارمحال و بختیاری برداشته است.

علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم جابجایی برخی روستا‌های شهرستان لردگان به‌علت احداث طرح‌های مرتبط با وزارت نیرو گفت: برای جابجایی این روستا‌ها مجوز‌های قانونی لازم حداکثر دو هفته پس از معرفی زمین مورد نظر صادر می‌شود.

وی با اشاره به اجرا و پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح نهضت ملی مسکن افزود: اجرای این طرح در شهرستان لردگان پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و مشکل وجود برخی معارضان باید سریع‌تر بررسی و رفع شود.

حیدری با اشاره به لزوم افزایش سرانه ورزشی لردگان اضافه کرد: نقشه احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان به‌زودی نهایی و ابلاغ می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال اختصاص دو دستگاه نیسان حمل زباله، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر و کامیون برای روستا‌های شهرستان لردگان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
جاده شهرکرد ب مسجدسلیمان را تعریض کنید که از قلب استان میگذره و بیشتر مردم استان از مزایای ان بهره مند میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
پس جاده سامان به تیران چی میشه.