موبد نیک دین با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با تمام مردم ایران گفت: امام راحل در سال ۵۷ باعث دگرگونی در ایران شد که به همراه آن ایرانی بیدار شد.

پیشوای زرتشتیان اصفهان، گفت: صادقانه یادی کنیم از امام راحل که در سال ۵۷ باعث دگرگونی در ایران شد و به همراه آن ایرانی بیدار شد و آرزومند هستیم این بیداری جهت صحیحی به خود بگیرد که با هویت‌شناسی و فرهنگ و تاریخ ایرانی جایگاه خود را در برابر افرادی که ادعای تمدن و سازمان ملل و حقوق بشر داشتن می‌کنند مجدد پیدا کند.

موبد بهزاد نیک دین با اشاره به قدمت فرهنگ و تمدن ایران، اظهار کرد: جوانان ما باید هوشیار و عاقل باشند و بدانند که بیگانگان چشم دیدن فرهنگ و تاریخ ما را ندارند و اگر همه مردم ایران نابود شوند برای بیگانگان تفاوتی ندارد.

او به اغتشاشات اخیر و سوء استفاده دشمن از آن اشاره و اضافه کرد: دشمن در اتفاقات اخیر به نحوی بی‌معنا صحبت کرد که وجهه بسیجیان و ماموران امنیتی خدشه‌دار شود و این درحالی است که ما امنیت جامعه را مدیون این عزیزان هستیم.

پیشوای زرتشتیان اصفهان در خصوص جایگزین شدن واژه هموطن به جای اقلیت و امیدوار شدن مردم در جبران کم‌کاری برخی مسئولان گفت: جایگزین شدن واژه هموطن به جای واژه اقلیت از رخنه دشمنانی که می‌گویند شما در ایران اقلیت هستید و حرفی برای گفتن ندارید جلوگیری می‌کند و سبب جلوگیری از کم‌کاری برخی مسئولان و موجب عملی شدن تاکید رهبر انقلاب در امیدواری و آرامش جامعه در حوزه اقتصاد و معیشت می‌شود.

منبع: رسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.