رئیس کمیته امداد کشور خبر داد:

ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها ویژه مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان خبر داد.

سید مرتضی بختیاری در بوشهر با اشاره به تصویب ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: با این تسهیلات زمینه اشتغال ۵۰۰ هزار نفر فراهم می‌شود که تاکنون ۳۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

او از پرداخت ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی خبر داد و بیان کرد: در این راستا با تعامل بانک‌ها شش هزار میلیارد تومان دیگر تسهیلات تا پایان امسال جذب می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور توانمند سازی مددجویان در بخش مسکن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا تفاهم نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است.

بختیاری از ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ۳۶۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌ها و ۱۲۰ هزار مسکن هم در روستا‌های کشور ویژه مددجویان در حال ساخت است.

او با بیان اینکه این واحد‌های مسکونی تا ۲ سال آینده تکمیل و تحویل می‌شود گفت: در این راستا ۵۰ هزار واحد مسکونی تا سال آینده تحویل جامعه هدف می‌شود که ۴۰ هزار واحد مسکونی آن سال آینده و امید می‌رود تا پایان امسال هم ۱۰ هزار واحد مسکونی آن تحویل جامعه هدف می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان اشاره کرد و افزود: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد مستضعفان ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان تا پایان سال تحویل جامعه هدف می‌شود.

بختیاری اضافه کرد: تلاش می‌شود با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی از لحاظ تأمین بودجه و حمایت خیران تا ۴ سال آینده مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد برطرف شود و هیچ نیازمندی بدون مسکن نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.