امام جمعه کرج:

مردم ۲۲ بهمن امسال استکبار را ناامید می‌کنند

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: این ملت در یوم الله ۲۲ بهمن امسال با حضور بی نظیر خود، بار دیگر جبهه استكبار و دشمنان اسلام را ناامید خواهند كرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه كرج درخطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به پایمردی قشرهای مختلف ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و شكوفایی آن گفت: در ۲۲ بهمن جلوه قدرت الهی به دست مردم ایران و به رهبری امام جاری شد و این ملت در یوم الله ۲۲ بهمن امسال با حضور بی نظیر خود، بار دیگر جبهه استكبار و دشمنان اسلام را ناامید خواهند كرد.

او با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به روزهای پایانی دهه فجر انقلاب با شعار ایرانی استوار، افزود: انقلاب اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته فراز و فرودهای زیادی را طی کرده و تهدیدها و فرصت‌هایی را همچون جشن پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی، آزادی خرمشهر، شهادت مدافعان حرم، جشن نابودی داعش و تربیت جوانان، دانشمندان و نخبگان و پیشرفت کشور را به خود دیده است.

آیت الله حسینی همدانی حضور پرشور و چشمگیر هرساله مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر همدلی و ایستادگی ملت همیشه در صحنه ایران و تجدید میثاق دوباره با امام(ره) و شهدا دانست و گفت: دشمنان و مستكبران جهان با مشاهده حضور باشكوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باری دیگر شكست توطئه ها و نقشه های شوم خود را به چشم خواهند دید.

امام جمعه کرج گفت: همه مردم با همه گلایه ها، در این میثاق عمومی برای حفظ ماهیت انقلاب و ارزش‌های اسلامی حاضر می‌شوند و از استمرار اهداف و آرمان های انقلاب تا ظهور دولت خورشید عالم تاب مهدوی حمایت می کنند.

او با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب و تاکید بر وحدت ملی که عاملی پیروزی است، افزود: نماد وحدت، حضور آحاد مردم در راهپیمایی است که با همدلی، صلابت و پرقدرت تر از گذشته قیام دیگری برپاخواهند کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: ملت ایران با وحدت، یک وجب از خاک کشور را به دست بیگانه نداده و هر روز هم شکست جدیدی برای سیاست‌های امریکا در منطقه که علیه ایران طراحی می‌شود را رقم می‌زند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.