نماینده زاهدان :

مردم همیشه پای انقلاب خواهند بود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه پای انقلاب خواهند بود.

دکتر حسینعلی شهریاری گفت: اقشار مختلف مردم صبور و ولایت مدار سیستان و بلوچستان همانند سایر نقاط کشور، امروز ۲۲ بهمن نشان دادندکه با وجود برخی مشکلات، همچنان امیدوار و مصمم در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و سیاست‌های کور و تفرقه افکنانه دشمنان این نظام مقدس، خللی بر اراده و وفاداری ملت غیور وارد نمی‌کند.

شهریاری گفت: با وجود همه دشمنی‌ها مردم ایران مانند همیشه استوار و با صلابت از نظام اسلامی خود دفاع می‌کنند و پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، و هیچ‌گاه دشمنان نمی‌توانند این مردم را از نظام جدا کنند و آرزوی تسلط بر ایران اسلامی را به گور می‌برند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امروز نعمت انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند به ما عنایت کرده و اگر امروز عزیز شده‌ایم به واسطه حرکت در مسیر الهی است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حکومت مردمی و اسلامی است و دشمن از همان آغازین روز‌ها در تلاش برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب بود و امروز در کنار شکر نعمت لازم است که به خوبی در مسیر نگهداری و صیانت از این نعمت حرکت کنیم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد، تنها خطی که می‌تواند ما را در مسیر نگهداری انقلاب هدایت کند خط، ولی فقیه، حفظ وحدت و مبارزه مداوم با دشمنان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار