رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی:

مردم از عمق جان معتقد به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: مردم از عمق جان معتقد به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و انقلاب را از آن خود می‌دانند.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در جمع مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران امروز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد و شکرگزار این نظام هستند، چون می‌دانند این انقلاب خط پایانی بر استکبار و سلطه در این کشور بود.

او افزود: انقلاب اسلامی در روزگاری به ثمر نشست که تبلیغ می‌شد دین از سیاست جداست و توان اداره نظام را ندارد و آنچنان تبلیغ شد که بسیاری از حوزویان هم باور کرده بودند که دین از سیاست جداست.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: در چنین فضایی که بخشی از روشنفکران و مردم این را پذیرفته بودن که باید به شرق یا غرب متمایل شد، امام راحل با استفاده از آموزه‌های دینی و تکیه بر مردم، انقلابی را رقم زد که به تعبیر رهبر انقلاب درخشنده‌ترین اتفاق پس از بعثت است.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: از روز نخست این حرکت امام را محکوم کردند، زیرا تفکر هژمونی و برتری شرق و غرب را به چالش کشید و بدون اتکای به شرق و غرب نظام اسلامی را بنا نهاد.

او بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است، انقلابی که توانست در بخش‌های مهمی ثمرات شیرین را برای مردم ایران رقم بزند.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا گفت: به یاد داریم مردم در پیش از انقلاب حتی صندوق رای را نمی‌شناختند و رعیت شاه محسوب می‌شدند، اما با انقلاب اسلامی همه مسئولان و حتی بالاترین مقام کشور با نظر مردم انتخاب می‌شوند.

حجت‌الاسلام ادیانی عنوان کرد: در فتته ۸۸ مقام معظم رهبری ایستادند زیر می‌خواستند از رای مردم حراست کنند یا در انتخابات ریاست جموری با رای کم مردم رئیس جمهور تنفیذ شد.

او تاکید کرد: در عرصه سیاسی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بودکه حکومتی از جنس مردم و نظر مردم تشکیل شد.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور بیان کرد: در حالی که در گذشته نیروهای مسلح در کنار مردم نبودند، اکنون نیروهای مسلح ما همه افتخار می‌کنند که در خدمت مردم باشند و ارتش، سپاه، بسیج و همه نیروهای مسلح ما مردمی هستند.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از بدو پیروزی همیشه مورد تهاجم بوده است، یادآور شد: در حوادث اخیر به بهانه یک حادثه کوچک کشور را دچار التهاب کردند و باور کرده بودند با شعار کار تمام شده است و می‌خواستند با فعال کردن گسل جنسیتی، گسل قومی، گسل مذهبی و گسل نسلی انقلاب اسلامی را دچار مشکل کنند.

او با بیان اینکه در این حوادث اخیر رهبری فرمودند که دشمن به دنبال بی ثبات سازی کشور است، عنوان کرد: دشمنان نظام آموزش دادند، بسیج کردند و اینترنشنال خبیث هم کمکشان کرد و با پول‌های سعودی بسیج شدند شاید بتوانند جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور عنوان کرد: مردم از عمق جان معتقد به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و انقلاب را از آن خود می‌دانند و هر جا دشمن فتنه کند با حضور خود این فتنه را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: حضور میلیونی امروز مردم در جای جای کشور یک ختم دیگر بر توطئه‌های دشمنان است و این حضور می‌تواند سرمایه‌ای بزرگ برای پیشرفت انقلاب و اسلام باشد.

او یادآور شد: این کشور میلیون‌ها سلیمانی و حججی دارد و به تعبیر امام راحل اگر دشمن دشمنی می‌کند اعتقاد قلبی دارم از روز اول این نهضت را در دست خدا را می‌بینیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.