رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

ملت ایران آرمان‌های انقلاب را محقق خواهند کرد

سرلشکر باقری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد و به فضل الهی ملت ایران آرمان‌های انقلاب را کامل محقق خواهند کرد.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: تحریم و فشار به سپاه برای ملت ایران معنا ندارد جز اینکه آن‌ها را مستحکم‌تر می‌کند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: مردم در کنار یکدیگر و در کنار سپاه، ارتش و نیرو‌های مسلح که پشتیبان آن‌ها هستند، اهدافشان را دنبال می‌کنند.

سرلشکر باقری اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد و به فضل الهی ملت ایران آرمان‌های انقلاب را کامل محقق خواهند کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین با اشاره به تهدید صدام به بمباران ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۵ گفت: راهپیمایی امروز شبیه به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن آن سال است که مردم چند برابر سال‌های قبل از آن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند؛ امسال نیز که دشمن برای جمهوری اسلامی ایران خط و نشان کشیده و از طرق مختلف به کشور فشار آورده است، ملت ایران چندین برابر سال‌های گذشته در راهپیمایی حضور پیدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
بزرگتر آرمان انقلاب عدالت بوده و هست حال به نظر شما آیا اصلی توجهی به عدالت می شود ؟؟؟؟!!

چرا باید یک سری از نهادها و دستگاههای دولتی حقوقی نجومی و بیش از ۷۰ درصد کارمندان دستگاههای محروم محتاج به شما شب باشند
آخرین اخبار