قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و استاندار هرمزگان از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد که در بخشی از این بیانیه آمده است؛ ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود، شگفتی دیگری خلق و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود کرد.

مردم این مرز و بوم ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب با لبیک به مراد و مقتدای خود، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی خویش را به نمایش گذاشته و راهبرد دشمن را خنثی کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با شکر این نعمت عظمای الهی و ظهور و ثبت همدلی، وحدت، اتحاد و انسجام ملی، از حضور حماسی و پرشکوه یکایک مردم شریف و فهیم استان که برگ زرین دیگری را به تاریخ افتخارات خویش افزودند و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و پشتوانه عظیمی را برای استمرار مقتدرانه ایران اسلامی فراهم ساختند، تقدیر و تشکر کرده و از مسئولان می‌خواهیم قدردان این همراهی، همدلی و پایداری مردم شریف بوده و همه تلاش خود را برای رفع نارسایی‌ها و پیشرفت کشور به کار گیرند.

قدردانی استاندار هرمزگان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در پیامی از حضور مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: مردم ولایتمدار هرمزگان و شهر بندرعباس جلوه بسیار خوبی از اقتدار و اتحاد ملت را به نمایش گذاشتند و نشان دادند هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما همچنان حافظ انقلاب و آرمان‌های بلند نظام هستند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:به رغم تلاش دشمنان، اما انقلاب استوار و پابرجا است و روز به روز مسیر رشد و توسعه را طی می‌کند، انقلاب در ۴۴ سال گذشته دستاورد‌های زیادی داشته که با قیاسی ساده با پیش از انقلاب قابل لمس است.

از همه مردم فهیم، ولایتمدار و ارزشمند استان هرمزگان که همگام با سایر هموطنان در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضوری حماسی داشتند،تقدیر و تشکر نموده و اطمینان می‌دهیم در این دولت با حل مشکلات، گام‌های مهمی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.