پدر سردار آزمون:تیم سریک را رها خواهم کرد

دیدار تیم‌های سریک و پیکان در فینال لیگ برتر والیبال بانوان با حاشیه‌هایی همراه بود و پدر سردار و مدیرعامل این باشگاه مصاحبه تندی علیه مسئولان فدراسیون والیبال انجام داد.

تیم سریک که سردار آزمون، ملی‌پوش فوتبال ایران مالکیت آن را بر عهده دارد در فینال لیگ برتر والیبال بانوان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پیکان نتیجه را واگذار کرد. این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود و خلیل آزمون (پدر سردار) و مدیرعامل باشگاه سریک مصاحبه تندی علیه مسئولان فدراسیون والیبال انجام داد.

دلیل مصاحبه تند آزمون این بود که به وی اجازه داده نشد بازی سریک و پیکان را از نزدیک تماشا کند. آزمون در مصاحبه خود عنوان کرد که دیگر علاقه‌ای به تیم‌داری در والیبال بانوان ندارد. این صحبت‌های آزمون بدون پاسخ نماند و ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: «باشگاه‌های زیادی آمدند و رفتند و ماندند پس طوری رفتار نکنیم که فکر کنند ما نباشیم والیبال نابود می‌شود.»

تا الان سردار آزمون واکنشی به این موضوع نداشته است و باید دید در نهایت وی در فصل آینده لیگ برتر والیبال بانوان هم تیمداری خواهد کرد یا اینکه تیم سریک برای همیشه منحل خواهد شد.

خلیل آزمون (پدر سردار آزمون) پس از بازی تیم‌های سریک و پیکان در فینال لیگ برتر والیبال بانوان مصاحبه تندی انجام داد. او در این مصاحبه تهدید کرد که از فصل آینده در این رقابت‌ها تیمداری نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار