محور مسجدسلیمان – شهرکرد مسدود شد

رئیس پلیس راه خوزستان از مسدود شدن محور مسجدسلیمان – شهرکرد در پی بارش برف در چهار محال و بختیاری خبر داد.

 سرهنگ سعید رحیمی رئیس پلیس راه خوزستان  با اشاره به وضعیت محور‌های خوزستان گفت: در حال حاضر در محور اندیکا در حوزه خوزستان بارندگی و در حوزه چهار محال و بختیاری بارش برف رخ داده است. در محور‌های دزپارت و اندیمشک نیز بارندگی وجود دارد و در دیگر محور‌های خوزستان نیز هم شاهد بارندگی هستیم.

او افزود: در حال حاضر همه محور‌های خوزستان لغزنده هستند، اما بارندگی در تاراز زیاد است و مسیر مسجدسلیمان – شهرکرد نیز به دلیل بارش برف در چهار محال و بختیاری مسدود شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در این شرایط باید رانندگان حتما سرعت مطمئه، فاصله طولی و توجه به جلو را رعایت کنند و از سالم بودن خودرو و نبود نقص فنی در خودرو اطمینان حاصل پیدا کنند.

رحیمی می‌گوید: در تعطیلات اخیر شاهد واژگونی‌های زیادی در محور‌های خوزستان بودیم که دلیل همه این اتفاقات، خستگی و خواب‌آلودگی بوده است بنابراین ضروری است که رانندگان از رانندگی در زمان خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاروند
۱۸:۰۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
محور مسجد سلیمان به کوهرنگ از زیباترین مسیرهای گردشگری و ترانزیتی استان است که با همت همگانی باید این مسیر را برای مردم هر دو استان برف روبی و با چهار خطه کردن، ایمن سازی کرد
میتوان این مسیر زیبا با دو فصل متفاوت را از زیباترین و رنگارنگ ترین مسیرهای جاده ایی کشورمان ایران عزیز دانست
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۸:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
این محور ترانزیتی و زیبا و با طبیعتی بسیار متفاوت در دو شهرستان دو سوی زاگرس باید از طرف هر دو استان با تمام تلاش و ظرفیتهای دو استان همسایه چهارمحال و بختیاری و خوزستان عریض و دو خطه و با ساخت پل و تونل و رو شنایی در طول مسیر و وجود راهداریها و اورژانسهای جاده ایی کوتاهتر و ایمنتر گردد