آماده‌باش راهداری برای برف احتمالی یزد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش در ارتفاعات برای فردا سه‌شنبه، نیرو‌های راهداری در مناطق تفت و مهریز در حالت آماده باش قرار دارند.

محمد رستگاری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ضمن اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان یزد، اظهار کرد: در چند روز گذشته بارش‌های پراکنده برف را در محور یزد - ابرکوه و محدوده‌ی گردنه علی‌آباد، همچنین محور‌های روستایی سخوید و ده‌بالا شاهد بودیم که با برقراری کشیک‌های راهداری زمستانی، نسبت به یخ زدایی و برف روبی از این محور‌ها اقدام شد.

او با اشاره به فعالیت ۲۶ اکیپ راهداری در استان یزد، افزود: با توجه به پیش‌بینی بارش در ارتفاعات برای فردا سه‌شنبه نیز نیرو‌های راهداری در مناطق تفت و مهریز در حالت آماده باش قرار دارند.

رستگاری خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان یزد ۱۵ راهدارخانه و ۱۵۰ نیروی راهدار با بهره‌گیری از ۱۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین، آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در محور‌های مواصلاتی استان یزد هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از انجام عملیات اجرایی برای رفع ناهمواری و لکه‌گیری‌های موضعی محور‌های مواصلاتی استان یزد پیش از سفر‌های نوروزی خبر داد و تصریح کرد: بازسازی پل محور زردین، ساخت یک دستگاه پل در محور اردکان - هامانه و اجرای عملیات مرمتی در محور شهواز در تفت از دیگر اقدامات اجرایی راهداری استان یزد پیش از آغاز مسافرت‌های نوروزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار