افتتاح نمایشگاه گروهی آثار تجسمی در سنندج

نمایشگاه آثار تجسمی دختران عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قروه با عنوان ماکو امروز در سینما بهمن سنندج افتتاح شد. 

با همکاری حوزه هنری و کانون پرورش فکری استان کردستان نمایشگاه آثار تجسمی دختران عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قروه با عنوان ماکو عصر امروز در گالری مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد. 

 حدیث طاهری بابا احمدی به عنوان استاد و مدرس هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گروهی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه در مجموع ۹۰ اثر در زمینه طراحی، نقاشی و سیاه قلم با سبک و تکنیک‌های مختلف حاصل ۶ ماه فعالیت آموزشی به نمایش درآمده است.

او افزود: هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه حاصل فعالیت ۷ هنرجو و دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه قروه‌ای است که با شیوه جدید آموزشی در مدت زمان کوتاه به سطح توانمندی بالایی در زمینه هنر رسیده و آثار ارزشمندی را خلق کرده اند.

این مربی تخصصی سیاه قلم وهایپر قروه‌ای ادامه داد: شیلان بیگلری سرابشهرک، آیلین صادقی، ستایش بسارده، ثنا کرمی، نازنین زهرا عبدی، آیلین زارعی و امیرعباس عبدالملکی در کنار تعدادی از آثار خودم به عنوان مربی دوره در این نمایشگاه که از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر است به نمایش گذاشته شده است.

حدیث طاهری بابا احمدی دارای مدرک کارشناسی هنر‌های تجسمی دانشگاه اهواز است که از ۱۵ سال گذشته در کانون شهید مطهری قروه به آموزش هنر‌های تجسمی مشغول است.

علاقه‌مندان در ایام برگزاری می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با حضور در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج از این نمایشگاه دیدن کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.