استاندار یزد گفت: شتاب بخشی به روند توسعه و پیشرفت استان و کشور، راهی جز حرکت در مسیر علم و فناوری ندارد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست با مدیران ستادی فناور استان با بیان اینکه مدیریت داناییِ محورِ استان باید بر مبنای «علم و فناوری» شکل گیرد، گفت: از این منظر، زیست بوم علم و فناوری با محوریت مجموعه پارک‌های علم و فناوری کشور از اهمیت و جایگاه انکار ناپذیری برخوردار هستند.

او با تأکید بر ایمان قلبی به حوزه علم و فناوری و تاثیرات و نتایج تحولی افزود: با توجه به اهمیت این حوزه، شخصا مسائل و موضوعات مربوط به آن را دنبال خواهم کرد.

استاندار بر حمایت تمام قد استان از فعالیت‌های پارک‌های علم و فناوری تصریح کرد: خوشبختانه پارک علم و فناوری یزد جزء پارک‌های موفق کشور به شمار می‌آید که یکی از دلایل اصلی آن اشتغال کارمندان متخصص، علاقمند و دغدغه‌مند در این مجموعه است.

او با اشاره به استعداد‌های بسیار خوب موجود در شهرستان‌ها و ضرورت تقویت شهرستان ها، خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: رویکرد سال ۱۴۰۲ باید توسعه پارک علم و فناوری با نگاه توسعه متوازن و توجه به تمامی مناطق جغرافیایی استان باشد.

فاطمی خواستار تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این مساله شد و اظهار داشت: به منظور همراهی و هم افزایی بیش از پیش دستگاه‌ها با برنامه‌های حوزه علم و فناوری، یکی از جلسات شورای اداری استان به مباحث مربوط به سیاست‌های این حوزه اختصاص خواهد یافت.

استاندار همچنین بر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و تهیه برنامه عملیاتی برای خریداری محصولات شرکت‌های دانش بنیان استان توسط صنایع مستقر در استان تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار