کشف و ضبط ۶۶ تن چوب و زغال قاچاق در چهارمحال و بختیاری

امسال ۶۶ تن چوب و زغال قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شده است.

اصغر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۶۶ تن چوب و زغال قاچاق در استان کشف و متخلفان به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ نیروی گشت و مراقبت در سطح استان فعال هستند و بر کشفیات قاچاق زغال و چوب در استان نظارت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: با استناد به ماده ۲۵ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر اینکه هرگونه حمل، عرضه، خرید، فروش، نگهداری، اقدام برای خروج و یا خارج کردن چوب، هیزم یا زغال حاصل از درختان جنگلی به طور مطلق و ارتکاب این اعمال در مورد سایر محصولات و فراورده‌ها یا مصنوعات منابع طبیعی اعم از جانوری و گیاهی به قصد تجاری، بدون تحصیل پروانه از مرجع ذی‌صلاح ممنوع است.

وی با قدردانی از جنگلبان‌ها و نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره‌کل ادامه داد: امسال در ششمین جشنواره انتخاب جنگل‌بان نمونه، حسین‌علی عسگری دشتکی به عنوان جنگلبان نمونه ملی انتخاب شد.

احمدی گفت: همچنین در سطح استان از علی فرامرزی از شهرستان خانمیرزا به عنوان جنگلبان ایثارگر، محمد فرامرزی به عنوان جنگلبان نمونه استانی و علیرضا فیاض به عنوان جنکلبان افتخاری استان تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.