اجرای کامل کالابرگ الکترونیک اسفندماه در استان مرکزی

گودرزی گفت: طرح کامل کالابرگ الکترونیک اسفند ماه در استان مرکزی اجرایی خواهد شد.

گودرزی سخنگوی طرح کالابرگ الکترونیک استان مرکزی گفت: طرح کالابرگ الکترونیک در اسفندماه به صورت کامل در استان اجرایی می‌شود جایگزین دریافت یارانه نقدی نخواهد شد.

گودرزی مردم می‌توانند به صورت دلخواه از اعتبار این طرح برای خرید کالا‌ها استفاده کنند و یا در صورت خرید نکردن مبلغ یارانه نقدی را دریافت کنند.

او اضافه کرد: استان مرکزی بعد از هرمزگان دومین استان کشور در اجرای این طرح است و با ثبت نام بیش از هزار و ۵۰۰ احد صنفی داوطلب مراحل نصب بارکد خوان و اتصال الکرونیک درگاه‌های فروش بصورت رایگان در این فروشگاه‌ها ادامه دارد.

سخنگوی طرح کالابرگ الکترونیک استان مرکزی بیان کرد: تمام توزیع کنندگان مواد غذایی می‌توانند بدون محدودیت و کاملا رایگان در این طرح ثبت نام کنند.

او ادامه داد:۱۰ دسته کالایی شامل شیر ماست پنیر مرغ و تخم مرغ ماکارانی روغن برنج شکر و قند در این طرح عرضه خداهد شد و ثبات قیمت این کالا‌ها از مزیت‌های کالا برگ الکترونیک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
اگه ثبات قیمت بود که خیلی خوب بود انوقت روغن ۱۴تومانی رو ۱۵۰نمی دادند مسولین بداد مردم برسند گرانی بیداد می کنه مخصوصا اینکه دم عیده وماه رمضان در راه جیب مردم هم که خالی