پیشنهاد ۳.۷۵ میلیارد دلاری نجفی برای خرید تاتنهام

شنیده می شود جم نجفی برای خرید تاتنهام پیشنهادی ۳.۷۵ میلیارد دلاری ارائه کرده است.

 نجفی در حال حاضر مالک شرکت MSP Sports Capital است و با مجموعه‌ای از سرمایه گذاران همکاری می‌کند تا به زودی به صورت رسمی برای خرید سهام باشگاه تاتنهام دست به کار شود. در حال حاضر مالکیت تاتنهام به عهده جو لوئیز تاجر آمریکایی است و دنیل لوی نیز مدیر این باشگاه است.

نجفی ارزش سهام تاتنهام را ۲.۹ میلیارد یورو تخمین می‌زند و در نظر دارد که ۶۰۰ میلیون یورو هم برای تضمین بدهی‌های این باشگاه بپردازد. ۷۰ درصد از این مبلغ توسط نجفی و شرکایش پرداخته خواهد شد و ۳۰ درصد از طریق حامیان از کشور‌های حاشیه خلیج فارس علی الخصوص شهر ابوظبی.

لوئیز و لوی ۲۶ درصد از سهام باشگاه تاتنهام را در سال ۲۰۰۰ خریده بودند. این باشگاه در این مدت رشد فوق العاده‌ای داشت چرا که صاحب استادیوم جدیدی شدند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافتند. اما هواداران تاتنهام از عملکرد ضعیف این تیم در کسب جام‌ها دلخور هستند و مربیانی نظیر مورینیو و کونته و ستارگانی همچون هری کین و سون هیونگ مین نیز نتوانسته اند که آن‌ها را به سوی جام‌ها هدایت کنند.

نجفی می‌تواند جدیدترین تاجر ساکن آمریکا باشد که وارد فوتبال انگلیس می‌شود. سال گذشته تاد بولی سهام باشگاه چلسی را خرید. تاتنهام سال گذشته ۴۴۴ میلیون پوند درآمد داشته است. تنجفی پیش از این یکی از سهامداران خرد باشگاه بسکتبال فونیکس سانز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار