جهان نمای اصفهان، هتل می‌شود

شهردار اصفهان گفت: ارگ جهان‌نما اصفهان به بزرگترین هتل کشور تبدیل می‌شود.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان در برنامه رادیویی صدای شهر، بلاتکلیفی ۲۰ ساله ارگ جهان نما را از دغدغه‌های شهروندان اصفهانی خواند و افزود: وضع فعلی ارگ جهان‌نما زیبنده شهر اصفهان نیست و در این دوره مدیریت شهری، تصمیمات کارگشایی برای این ساختمان اتخاذ می‌شود.


او اظهار کرد: تصمیم گرفته شده یکی از بهترین و بزرگترین هتل‌های کشور با همت بخش خصوصی، در ارگ جهان‌نما احداث و این بنا به عنوان یک ظرفیت جدید شهری برای رونق گردشگری و کسب و کار، تقدیم شهروندان شود.
شهردار اصفهان گفت: کارگاه احداث هتل، هفته آینده در ارگ جهان نما دایر و این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شود.

از شهروندان بابت ترافیک دیروز عذرخواهی می‌کنم

قاسم زاده درباره مشکلات ناشی از بارش‌های دو روز اخیر در اصفهان هم گفت: بر اساس میانگین بارش‌های سال‌های اخیر، انتظار ۲۰ میلی‌متر باران را داشتیم، اما تا به امروز میزان بارش‌ها به بیش از ۴۰ میلی‌متر رسیده و پیش‌بینی می‌شود این مقدار به میزان ۶۰ میلی متر هم برسد.

او با اشاره به آماده‌باش حدود ۷۵ گروه با ۴۰۰ نیرو و حدود ۲۰۰ دستگاه مرتبط با رفع آب‌گرفتگی از دو روز پیش افزود: هرجا گزارش آب‌گرفتگی اعلام شد با سرعت و البته با اولویت معابر اصلی، اقدام و تلاش کردیم تا مشکلی برای حمل‌ونقل و ترافیک شهر پیش نیاید.
شهردار اصفهان با بین اینکه روز گذشته چند عامل دست به دست هم داد تا شاهد ترافیک شدیدی در شهر باشیم گفت: به عنوان شهردار اصفهان از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

قاسم‌زاده تشریح کرد: برای رفع مشکل آب‌گرفتگی معابر طی یک‌سال گذشته ۷۷۹ چاه جذبی جدید احداث، ۲۳۲ مورد لایروبی مادی‌ها و معابر، ۳۸۲ اصلاح شیب معابر، ۲۱۰ چاه لایروبی، ۸۱۶۷ متر کانال هدایت آب‌های سطحی احداث و لوله‌گذاری و ۳۴۱ سپتیک لایروبی شده است.

 

جهان نمای اصفهان، هتل می‌شود
او با بیان اینکه حدود هزار نقطه بحرانی شهر در مواقع آب‌گرفتگی را شناسایی و هر اقدام و اصلاحی را برای برطرف‌کردن مشکلات آب‌گرفتگی آن‌ها انجام دادیم، افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی در ماه‌های اسفند و فروردین هم بارش‌های زیادی خواهم داشت، بر این اساس آمادگی کامل داریم و امیدواریم مشکلی در خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.