فعالیت هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از فعالیت هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان خبر داد.

سردار مهدی فرجی فرجی در مراسم برخی طرح‌های محرومیت زدایی از سوی گروه‌های جهادی در همدان گفت: نیرو‌های جهادی در جبهه مقاومت، کمک به زلزله زدگان، کمک به تهیه تبلت برای فرزندان خانواده‌های محروم، در شرایط کرونا و دیگر عرصه‌ها ورود پیدا می‌کنند.

او افزود: در بحران آب خوزستان بیش از ۲۰۰ تن آب به همت گروه‌های جهادی استان همدان به خوزستان ارسال شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد:اعضای گروه‌های جهادی با صداقت پا به کار هستند و با حضور در گروه‌های جهادی خاطرات جبهه و جنگ تداعی می‌شود.

سردار فرجی با اشاره به خاطراتی از سردار همدانی گفت: این شهید برنامه‌های زیادی داشت که یکی از کار‌های نیمه کاره وی راه اندازی صندوق قرض الحسنه بود.

او افزود: باید برای فعالیت گروه‌های جهادی نظیر گروه شهید همدانی در راستای عمران و آبادانی استان حمایت‌های لازم صورت گیرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: مهمترین راهبرد و هدف از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و روستا‌ها بر اساس نیاز آن منطقه و در مسیر عدالت اجتماعی و رفع محرومیت‌ها است.

سردار فرجی از دیگر اهداف مهم اعزام گروه‌های جهادی به مناطق دورافتاده علاوه بر زیباسازی و مرمت مساجد و ساخت مسکن، خدمت‌رسانی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی آموزش و کارآموزی متناسب با اقتصاد روستا‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه دامداری و کشاورزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.