میدان داری ۴۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم کوهرنگ

فرمانده سپاه کوهرنگ گفت: ۴۰ گروه جهادی و بسیجی از ابتدای بارش‌ها برای کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم این شهرستان سازماندهی شدند و اکنون در حال فعالیت هستند.

عزیز موسایی در نشست ستاد مدیریت بحران استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: گرو‌ه‌های جهادی شهرستان کوهرنگ در خصوص کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم، از ابتدای بارش‌ها در قالب ۲۰ گروه سازماندهی شدند.

وی افزود: ۲۰ گروه جهادی و بسیجی نیز از شهرستان‌های دیگر به سمت کوهرنگ آمدند و سازماندهی شدند که اکنون در روستا‌ها در حال برف‌روبی و کمک‌رسانی هستند.


بیشتر بخوانید


موسایی با اشاره به کمک گروه‌های جهادی برای برف‌روبی پشت‌بام‌های منازل افراد سالخورده و ناتوان، اضافه کرد: در صورت آماده شدن تجهیزات، آمادگی کامل جهت امدادرسانی در هر بخشی وجود دارد.

رفع ۷۵ قطعی آب و برق در کوهرنگ

شهباز اکبری فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: بارش سنگین برف در کوهرنگ باعث شد ارتفاع برف به ۲.۵ متر برسد، در بعضی از نقاط سخت گذر ارتفاع برف تا شش متر نیز می‌رسد.

وی با بیان اینکه با حضور میدانی مسئولان تصمیمات مطلوبی در سطح شهرستان اتخاذ و باعث بسیج امکانات در شهرستان شد، افزود: حدود ۲۰ دستگاه سنگین در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.

اکبری با اشاره به اینکه شش دستگاه سنگین از دیروز از خارج استان وارد شهرستان کوهرنگ و سازماندهی شده است، اضافه کرد: پیرو بارش سنگین، جاده ارتباطی ۱۱۰ روستا مسدود شده بود.

وی با اشاره به اینکه جاده ارتباطی ۱۰ روستا در منطقه موگویی به دلیل ارتفاع زیاد برف تا چند ماه مسدود است، مطرح کرد: ۴۰ نقطه قطعی برق و ۳۵ نقطه قطعی آب در شهرستان رخ داد که اکنون مرتفع گردیده است.

اکبری ادامه داد: بارش باران از دو روز پیش ارتفاع برف را در شهرستان کاهش داد و همچنین باعث سیلاب شد که سیلاب به خوبی مدیریت شد. بارش سنگین برف و باران باعث خسارات فراوانی به بخش کشاورزی و مسکونی شهرستان وارد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار