فاصله نجومی دو و میدانی ایران با آسیا روز به روز بیشتر از دیروز

دو و میدانی کشورمان در وضعیت خوبی قرار ندارد و فاصله اش با آسیا هم بیشتر شده است.

متاسفانه باتفکرات غیرحرفه ای، متزلزل و بی ثبات هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی شاهد ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ مسابقات دو  و میدانی داخل سالن آسیا از نظرت تعداد مدال در مسابقات قزاقستان بودیم.

مسابقاتی که از نظر درجه اهمیت حتی در سطح آسیا یکی از کم اهمیتی‌ترین رویداد‌ها محسوب می‌شود و زنگ خطر بزرگی رابرای مسئولان جامعه بزرگ دو و میدانی به صدا درآورد که دربازی‌های آسیایی حتی شاهد تک مدال‌های احتمالی نیز  نخواهیم بودیم.

متاسفانه در وزارت وزیر دوومیدانی کار شاهد اتفاقات بسیار تلخ، ایجاد یاس و نا امیدی در ورزش اول المپیک هستیم.‌ای کاش وزارت محترم وکمیته المپیک تا این زمان اندک باقیمانده به بازی‌های آسیایی فکری به حال این رشته مظلوم کنند.

نکات بسیار مبهمی در فدراسیون چندین ماه است که ذهن این جامعه بزرگ را درگیر خود کرده است؟!

سوالاتی  که حتی صیامی هم جرات پاسخ به آن‌ها را نداشته  و با پنهان کاری سعی در اتلاف وقت و اتمام دوره ۴ساله خود دارد. بد نیست که نکات مبهم و سوالات اعضای مجمع، ورزشکاران، مربیان و... راپاسخ دهد که بدون شک باروشن شدن نکات مبهم ذیل پاسخ شکست‌های اخیر دو  و میدانی را خواهیم گرفت.

هم اکنون  مدیر تیم‌های ملی فدراسیون  چه شخصی است؟!  

آیا  فردین پور همچنان مدیر تیم‌های ملی است؟ یاشخص دیگری منصوب شده است؟

_اعضای فنی تیم‌های ملی چه افرادی هستند؟!

_آیا جلسه‌ای تا کنون داشته اند؟ اگر جلسه‌ای داشته اند پس چرا رسانه‌ای  نشده است؟

_نفرات اعزامی به قزافستان را چه شخص و اشخاصی انتخاب کردند؟ چراپاسخگو عملکردضعیف این تیم نیستند؟!

_چه حمایتی از ورزشکاران و مربیان  برای  حضور در این مسابقات شد؟

_نقش کادر اعزامی دراین مسابقات چه بود؟

_نقش کادر اعزامی دراتفاقات رخ داده در قزاقستان چه بوده؟!

_اعضای هیئت رئیسه فدراسیون دقیقا چه افرادی هستند؟!

_دریک سال اخیر فدراسیون دو و میدانی چندجلسه با اعضای هیئت رئیسه برگزار کرده؟!  

_اصلا هیئت رئیسه‌ای در کار است؟

_نقش سرپرست دبیر فدراسیون  در وظایف فوق چیست؟

_علت حضور سرپرست دبیری فدراسیون به عنوان مدرس در کلاس مدرسی دو و میدانی چه بوده، آیا حقش بوده است که ۲ هفته  تمام برنامه‌های فدراسیون را رها کند و درمسافرت باشد؟!

_رئیس فدراسیون دریک سال اخیر چه مقدار بودجه واعتبار برای فدراسیون آورده؟!

_ در ۶ماه اخیر کدام اردو منسجم ومنظم برای بازی‌های آسبایی انجام شده؟   آیا حمایت مالی از ورزشکاران ومربیان شده است؟!

_مسابقات قهرمانی داخل سالن که می‌توانست کمک بسیار زیادی به عملکرد مطلوب تیم‌ملی در مسابقات قزاقستان کند، آیا برگزار شد؟!

تمام سوال‌های فوق دلایل نتایج ضعیف ورزشکاران ما در مسابقات  فوق است.  

شنیده‌ها حاکی ازآن است همان تیم فنی که فدراسیون قبلی را به حاشیه بردند و چندماه آخرمسئولیتشان ضربات مهلکی به خاطر منافع شخصی به دو و میدانی کشور وارد کردند، مجدد مسند کار را به دست گرفته اند و پشت پرده با عقد قرارداد‌های هنگفت برای خودشان و استفاده از لابی گری برای اعزام ورزشکاران خودشان به مسابقات و رسیدن  به سکه‌های احتمالی دربازی‌های آسیایی مدیریت امور رابرعهده گرفته اند و صیامی هم توان حذف و مقابله با آن‌ها را ندارد.  

بدون شک هر زمان به پایان کارصیامی نزدیک شویم این افراد از پشت پرده بیرون خواهند آمد و باحمله و انتقاد از فدراسیون فعلی به دنبال ایجاد فضا و محل امنی برای رسیدن به خواسته‌های خود در فدراسیون آتی را خواهند داشت. این سیکل باطل سالیان سال است که بار‌ها و بار‌ها تکرار شده وخواهد شد.  

در یک کلام در حال حاضر نه  وزیر ورزش، صیامی را قبول دارد و نه افرادی که اکنون  در تیم او هستند و نه اعضای مجمع و ورزشکاران ومربیان.   با این مشکلات فاتحه دو و میدانی خوانده شده است و نتیجه دربازی‌های آسیایی نیز به مانند مسابقات داخل سالن ضعیف‌ترین عملکرد تاریخ دو و میدانی در این مسابقات خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار