آماده باش ۴ مرکز جامع سلامت شبانه روزی در کوهرنگ

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اکنون ۴ مرکز شبانه روزی چمن گلی، تلورد، صمصامی و میهه در شهرستان کوهرنگ آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی هستند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان کوهرنگ ۴ مرکز شبانه روزی چمن گلی، تلورد، صمصامی و میهه و بیمارستان امام سجاد (علیه السلام) و ۴ پایگاه اورژانس و ۲ مرکز اقماری با بیتوته پزشک و ماما و آمبولانس به ارائه خدمات بهداشتی درمانی می‌پردازند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در با ارزیابی آخرین وضعیت خدمات رسانی حوزه سلامت در بحران بارش برف در شهرستان کوهرنگ افزود: هماهنگی‌های لازم برای پشتیبانی و پذیرش مادران باردار توسط مرکز قلعه خواجه شهرستان اندیکا در استان خوزستان را با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاون اجرایی معاونت بهداشت وزارت بهداشت انجام داد.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، در طی بحران مسدود شدن و سخت شدن تردد در راه‌های مواصلاتی شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف اعزام ۵ مادر باردار، خارج کردن ۱۸ مادر باردار از منطقه قبل از بحرانی شدن آنها، تحت مراقبت و رصد قراردادن ۷ مورد مادر باردار که تاریخ زایمان آن‌ها نزدیک است انجام شد.

دکتر احمدی افزود: ۲۶ مورد ماموریت اورژانس ۱۱۵ و ۷۴ مورد پذیرش بیمار بیمارستانی و در امروز ۱۵ مورد پذیرش سرپایی انجام شده است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن عرض خداقوت به همکاران؛ از حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ و همه پزشکان و پرسنل خدوم بهداشت و درمان و ۱۱۵ شهرستان کوهرنگ و همه عوامل اجرایی، هلال احمر، نیرو‌های امدادی، راهداری، فرمانداری، سپاه و نیرو‌های امدادرسان و استانداری استان در جهت خدمت رسانی بی منت به مردم تقدیر و تشکر نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.