مسمومیت ۱۰ نفر در اصفهان با مونوکسیدکربن

سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت ۱۰ نفر در سه حادثه گازگرفتگی، خبر داد.

عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ساعت ۰۱:۲۱ بامداد امروز جمعه بیست‌وهشتم بهمن، حادثه مسمومیت با گاز CO به علت استفاده از نفت برای گرم کردن اتاق در زرین‌شهر، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

او ادامه داد: واحد اعزامی اورژانس، مرد ۴۸ ساله‌ای را که در این حادثه مسموم شده بود برای دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کرد.


سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ساعت ۰۰:۲۵ بامداد امروز هم حادثه مسمومیت با گاز CO در مینادشت فلاورجان به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
عابدی با بیان اینکه این حادثه به علت اشکال در آبگرمکن رخ داد اضافه کرد: پنج نفر شامل یک مرد، یک زن و سه کودک در پی این حادثه مسموم شده بودند که برای دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امام فلاورجان منتقل شدند.

او همچنین گفت: ساعت ۲۱:۰۴ شب گذشته هم حادثه مسمومیت با گاز CO به علت نشت گاز در روستای وحدت‌آباد فریدون‌شهر، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان، افزود: سه زن و یک مرد در این حادثه مسموم شده بودند که به بیمارستان رسول اکرم فریدون‌شهر منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.